کد مطلب: ۶۱۵۳۲۹

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ اجاره مسکن در تهران

افزایش ۸۰ درصدی اجاره در غرب تهران / کدام محلات افزایش اجاره کم‌تری داشتند؟

افزایش ۸۰ درصدی اجاره در غرب تهران / کدام محلات افزایش اجاره کم‌تری داشتند؟

بر اساس تغییرات قیمت مسکن در تهران، فهرستی از متوسط اجاره آپارتمان به همراه تغییرات آن در یک سال گذشته به دست آمده است. آذربایجان بیشترین افزایش نرخ اجاره را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس قیمت مسکن در تهران و آگهی‌های اجاره مسکن دیوار، فهرستی از متوسط قیمت اجاره مسکن به همراه درصد تغییر آن‌ها در یک سال گذشته به دست آمده است.

بنا بر داده‌های جدول زیر، در بین محلاتی که در جدول زیر ذکر شده است، آذربایجان با افزایش ۸۵ درصدی نرخ اجاره همراه بوده است.

یکی دیگر از محلاتی که افزایش نرخ اجاره زیادی را ثبت کرده است، محله جیحون با افزایش ۷۳ درصدی است. متوسط اجاره آپارتمان در محله جیحون از ۵٫۷ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

متوسط اجاره آپارتمان در محلات نواب و هاشمی از آذر ۹۹ تا آذر ۱۴۰۰ حدود ۶۰ درصد رشد کرده است.

متوسط اجاره آپارتمان در تهران‌سر در آذر ۹۹ حدود شش میلیون تومان ثبت شده است که آذر ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته است. تهران‌سر با افزایش نرخ اجاره ۵۳ درصد در بین محلات زیر کم‌ترین افزیش قیمت را ثبت کرده است.

در جدول زیر متوسط اجاره آپارتمان در برخی از محلات غرب تهران به همراه درصد تغییر اجاره در یک سال گذشته را مشاهده می‌کنید.

1 page 0001 8

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مسولین محترم که میفرماید خط فقر زیر ۴ ملیون هست پس این اجارها چی هست برنج کیلوی ۷۰هزار گوشت ۱۷۰هزار سیب کیلوی ۲۰هزار نان سنگک دانه ۲هزار وغیره حتما شما خرید نمیکنی یا رایگان برات میارن که اینجور نظر ۴ملیون رو میدی

    • ناشناس

      آدرس آن نان سنگک را بدهید ۲۰۰۰ تومانی

  • بچه ناف تهرون

    این محله ها جنوب تهران هستند. نه غرب . ظاهرا از نظر شماها و خیلی های دیگه که تازه 10 – 15 ساله تهران اومدن کلا خونه های تهران ، یا تو غرب هستن یا تو شرق!!!!!!. گویا جایی به اسم شمال و جنوب و مرکز تهران وجود نداره!!!!!!از نظر شما آقایان ونک – ولنجک – اوین – درکه – سعادت اباد – شهرک غرب – پونک – فرحزاد – کن – شهران – جنت آباد – آریا شهر – ستارخان – اکباتان – تهرانسر – چیتگر – ورداورد – نواب – هاشمی – سلسبیل – جیحون – آذربایجان و غیره همگی غرب تهران هستند!!!!!!!!!! نه اقا جان اینطور نیست. اینی که من میگم درسته، سعی کنید یاد بگیرید : ونک و ولنجک و اوین و درکه و سعادت اباد و شهرک غرب (((شمال تهران ))) هستند—— پونک و فرحزاد و کن و شهران (((شمال غرب تهران ))) هستند ——- جنت اباد و آریا شهر و ستارخان و اکباتان(((غرب تهران )))هستند——- تهرانسر و یافت اباد ((( جنوب غرب تهران ))) هستند—– چیتگر و وردآورد ( با اینکه به لطف شهرداری تهران، جزو مناطق 21 و 22 تهران در نظر گرفته شدن اما در واقع (((خارج تهران هستند))) —— نواب و هاشمی و سلسبیل و جیحون و آذربایجان و اونطرفها (جنوب تهران هستند).

    • ناشناس

      باشه حالا تو بچه شمرون. چرا انقدر فشار آوردی به خودت

تیترِ یک

آخرین اخبار