کد مطلب: ۵۶۸۹۳۴

اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان مبله در کیش با بهترین قیمت از سایت لوکس ویلا

اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان مبله در کیش با بهترین قیمت از سایت لوکس ویلا

در جزیره کیش، برای هر بودجه و سلیقه‌ای، انواع اقامتگاه‌ها وجود دارد و گردشگرانی که به دنبال اقامتی ارزان هستند می‌توانند به سراغ اجاره سوئیت در کیش رفته و میان تنوعی از سوئیت‌های یک خوابه، دو خوابه و غیره با امکانات مطلوب و قیمتی بسیار خوب، خاطرات خوشی را از سفر به جزیره برای خود رقم بزنند.

کیش جزیره‌ای لوکس و جذاب با تفریحات بی‌نظیر و مراکز خرید بسیار لوکس و دیدنی است که درکنار امکان سوار شدن بر خودروهای لوکس و اسپرت، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده و گردشگری، به عنوان مهمترین قطب اقتصادی این جزیره کوچک شناخته می‌شود. اما اگر از پرداخت هزینه‌های زیاد برای اقامت در هتل‌های کیش خسته شده‌اید و به دنبال راهی ارزان‌قیمت برای اقامت در کیش هستید تا خاطرات تکرار نشدنی را از سفر به این جزیره برای خود رقم بزنید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع ویلاها، سوئیت‌ها و آپارتمان های مبله در کیش بیشتر آشنا شوید.

بهترین راه برای کاهش هزینه‌های سفر به کیش

همانطور که می‌دانیم، کیش یکی از گرانقیمت‌ترین مقاصد تفریحی در ایران است و به لطف این موضوع، اکثر گردشگران می‌بایست هزینه‌های نسبتاً سنگینی را برای اقامتی چند روزه در این جزیره پرداخت کنند. یکی از بزرگترین عوامل این هزینه‌های سنگین، وجود صدها هتل در نقاط مختلف جزیره است که در ازای ارائه خدمات و امکانات رفاهی مختلف، هزینه‌های قابل توجهی را به ازای هر شب اقامت از گردشگران دریافت می‌کنند.

از آنجایی که اکثر گردشگران شاید با اقامت در هتل‌های کیش نتوانند تمام تفریحات کیش را تجربه کرده و یا به راحتی در نقاط مختلف جزیره گشت و گذار داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ اجاره ویلا در کیش بروید تا با اقامت در ویلاهایی دربست، با امکانات مطلوب و همچنین دوری از شلوغی هتل‌ها، یکی از بهترین خاطرات سفر به کیش را برای خود رقم بزنید. اگر علاقه‌مند به آشنایی با انواع ویلاها، آپارتمان‌ها و مناطق مختلف برای اجاره ویلا در کیش هستید، در ادامه می‌خواهیم نگاهی به بهترین مناطق جزیره و همچنین معرفی انواع ویلاها و اقامتگاه‌های کیش بیاندازیم.

اجاره ویلا در کیش

ابتدا در نظر داشته باشید تمامی اقامتگاه‌های کیش که به صورت روزانه اجاره داده می‌شوند با توجه به امکانات و موقعیتی که دارند، از نرخ اجاره روزانه مشخص و ثابتی برخوردار هستند اما این رقم برای روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد چراکه در این ایام، تقاضا برای اجاره ویلا در کیش کم است اما با فرا رسیدن روزهای آخر هفته، به لطف افزایش تقاضا، نرخ اجاره روزانه اقامتگاه‌های کیش بالا می‌رود و در ایام خاص سال مانند بهترین زمان سفر به کیش و همچنین تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

در جزیره کیش، برای هر بودجه و سلیقه‌ای، انواع اقامتگاه‌ها وجود دارد و گردشگرانی که به دنبال اقامتی ارزان هستند می‌توانند به سراغ اجاره سوئیت در کیش رفته و میان تنوعی از سوئیت‌های یک خوابه، دو خوابه و غیره با امکانات مطلوب و قیمتی بسیار خوب، خاطرات خوشی را از سفر به جزیره برای خود رقم بزنند. اما در نظر داشته باشید اکثر گردشگران به دنبال اقامتی ارزان در کیش هستند تا بخش قابل توجهی از بودجه در نظر گرفته شده را صرف گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کیش کنند لذا همواره تقاضا برای سوئیت‌های ارزان‌قیمت بالا بوده و پیشنهاد می‌شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آنها اقدام کنید.

IMG 20210804 142656

اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش

یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین شهرک‌های کیش، شهرک دامون ساحلی است که در شمال جزیره واقع شده و گردشگران با اجاره ویلا در دامون ساحلی، به برخی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کیش از جمله شهر حریره، درخت سبز و شهر زیرزمینی کاریز هم دسترسی مناسبی خواهند داشت. شهرک دامون ساحلی یکی از لوکس‌ترین مناطق کیش برای اقامت است و اکثر گردشگرانی که به دنبال اجاره پنت هاوس در کیش هستند هم به دامون ساحلی مراجعه می‌کنند.

در شهرک دامون ساحلی، ویلاها و سوئیت‌های بسیاری وجود دارد که از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و همانطور که از نام شهرک مشخص است، این اقامتگاه‌ها در فاصله چند قدمی تا ساحل قرار دارند. لازم به ذکر است با اقامت در برخی از ویلاهای دوبلکس شهرک دامون ساحلی، گردشگران از چشم انداز زیبای دریا هم برخوردار خواهند شد. لازم به ذکر است اگر علاقه مند به بازارگردی هستید، مرکز خرید دامون ساحلی هم در این شهرک قرار دارد که از بزرگترین مراکز خرید جزیره بوده و همچنین در میان لوکس‌ترین مراکز خرید کیش هم قرار دارد.

IMG 20210804 142721

اجاره ویلا در شهرک صدف کیش

اگر به دنبال اجاره آپارتمان مبله در کیش هستید، شهرک صدف مقصدی بسیار جذاب خواهد بود. همواره بهترین آپارتمان مبله‌های کیش در این شهرک قرار دارند و برخلاف آپارتمان مبله‌های دیگر، آپارتمان‌های کیش از امکانات بسیار جذابی برخوردار بوده و برخی از آنها هم در میان اقامتگاه‌های نسبتاً گرانقیمت قرار می‌گیرند. امکانات اکثر آپارتمان مبله‌های شهرک صدف کیش شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم‌های صوتی، بالکن به همراه تاب ریلکس به همراه چشم‌انداز زیبا از جزیره و دریا و غیره هستند. همچنین در نظر داشته باشید شهرک صدف کیش در شرق جزیره واقع شده و دسترسی بسیار خوبی هم به اکثر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش دارد.

چرا برای اجاره ویلا در کیش به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

در جزیره کیش، شهرک‌ها و مناطق مختلفی وجود دارد که دارای ویلاها، سوئیت‌ها و آپارتمان مبله‌های بسیاری هستند و گردشگران با اجاره روزانه آنها، تجربه اقامتی متفاوت در کیش را خواهند داشت. در سایت لوکس ویلا، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه‌ها در این جزیره مشاهده می‌شود تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه‌ای باشد. همچنین اگر به دنبال تجربه اجاره ویلا با بهترین قیمت و بدون واسطه هستید، تنها یک تماس با کارشناسان لوکس ویلا فاصله دارید. لازم به ذکر است در این روزها که کرونا گریبان‌گیر همه شده، لوکس ویلا سعی داشته تا علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی اقامتگاه‌های اجاره داده شده را پیش از تحویل کلید به مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.