کد مطلب: ۵۲۳۷۳۷

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان خبر داد:

شیر خشک گران شد؟

شیر خشک گران شد؟

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان از احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیرخشک در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سازمان حمایت پیشنهاد تولیدکنندگان شیرخشک مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیرخشک را پذیرفته است اما به ما توصیه کرده‌اند به دلیل شرایط معیشتی مردم فعلا تحمل کنیم و شیر خشک را با نرخ قبلی عرضه کنیم!

به گزارش تجارت‌نیوز ، بهمن سال گذشته به دلیل افزایش قیمت قوطی، شیر پرچرب و کارتن‌های مقوایی شیرخشک گران شد و به قیمت ۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. حالا قرار است شیرخشک در سال ۱۴۰۰ دوباره گران شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان به تجارت‌نیوز گفت: تولیدکنندگان در نظر دارند که قیمت شیرخشک را در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰ درصد افزایش دهند. ممکن است اجرای این تصمیم کمی کش و قوس داشته باشد اما در شش ماه نخست امسال اجرا می‌شود.

بحران کمبود شیرخشک جدی است

سازمان حمایت پیشنهاد تولیدکنندگان را نسبت به افزایش ۲۰ درصدی قیمت شیرخشک پذیرفته است. به گفته هانی تحویل‌زاده، مسئولان سازمان حمایت به ما توصیه کردند به دلیل شرایط معیشتی مردم فعلا با همین نرخ‌ها شیرخشک را توزیع کنیم تا در چند ماه آینده قیمت آن اصلاح شود.

وضعیت ذخایر شیرخشک کودکان چگونه است؟ رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان پاسخ داد: برای چند ماه آینده شیرخشک موجود داریم اما چنانچه تا اردیبهشت ارز به تولیدکنندگان تخصیص نیابد ممکن است با بحران کمبود شیرخشک رو به رو شویم.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط کسی میفهمه که شیر خشک میخره دیگران وقتی این خبر رو میخونن براشون مهم نیست.فک کن دیروز شیر خشک خریدی ۳۷ تومن امروز میری باید ۵۰ بخری انقد به آدم زوووررر میاد.

    • ناشناس

      بله دقیقا مشکل همه ی ماست

  • ناشناس

    خدایی خداروخوش نمیاد …این همه توصیه میکنید برای اوردن بچه که چی جمعیت مملکت داره میره روبه پیری …انقدر به نرخ همه چیز اضافه کنید تا همین جمعیتم از فقرو بدبختیو گرسنگی بمیرن …