کد مطلب: ۸۰۳۴۹۹

نماینده افشاگر خودروهای شاسی بلند احضار شد

نماینده افشاگر خودروهای شاسی بلند احضار شد

«احمد علیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس که ادعای واگذاری رانت خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس از سوی وزارت صمت را رسانه‌ای کرده بود از احضارش به دادستانی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخ‌گو خواهم بود. میدانیم پیمودن مسیر حق و عدالت پرمخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.

نماینده مجلس

واکنش فاطمی امین به اهدای خودرو

درپی ادعای مطرح شده درخصوص دریافت ماشین شاسی‌بلند از سوی برخی نمایندگان مجلس در ازای رای‌ منفی به استیضاح وزیر صمت که با حواشی زیادی همراه بود و از سوی مقام‌های مختلف تکذیب شد، وزیر صمت در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار پیگیری این موضوع و انجام اقدامات قضایی لازم شد.

سیدرضا فاطمی امین در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور، تاکید کرد چنین اتهام فسادی در شان دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست و از قوه قضاییه خواست اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدجعفر منتظری

دادستان محترم کل کشور

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت منتشر شد.

چنین اتهام فسادی در شان دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ ‌ باتوجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی شده و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.