کد مطلب: ۵۳۰۸۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

امروز چه اخباری برای بازارها اهمیت دارند؟

امروز چه اخباری برای بازارها اهمیت دارند؟

روز گذشته قیمت دلار و طلا کاهش یافته و شاخص بازار سهام نیز همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد. آخرین اخبار چه سیگنال‌هایی برای این بازارها دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته قیمت دلار و قیمت طلا کاهش یافته و شاخص بازار سهام نیز همچنان روند نزولی خود را ادامه می‌دهد. آخرین اخبار چه سیگنال‌هایی برای این بازارها دارند؟

ـ دیروز اسکناس آمریکایی ۳۴۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

ـ بهای هر سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز شنبه ۱۸۰ هزار تومان تنزل داشت.

ـ بنابر اعلام وزارت بهداشت در روز گذشته ۴۰۵ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

ـ هیات‌مدیره سازمان بورس اعلام کرد: اجرای مصوبه اصلاح دستورالعمل رفع گره معاملاتی هیات‌مدیره سازمان به منظور رفع دغدغه‌های سهامداران متوقف شد.

ـ مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس صندوق‌های با درآمد ثابت موظف شدند، هر فصل تا ۳ درصد و در مجموع تا ۱۵ درصد از پرتفوی خود را به خرید سهام اختصاص دهند.

ـ رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید دولت باید سیاست‌های خود را در حوزه گندم تغییر دهد و اگر نرخ خرید تضمینی گندم تغییر نکند، احتمال شکل گیری بازار سیاه و قاچاق وجود خواهد داشت.

ـ براساس اعلام مرکز آمار میزان اجاره‌بهای مناطق شهری در زمستان ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸.۹ درصد افزایش یافته است.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌ها باید به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند و در این زمینه معاونت نظارت بانک مرکزی با تخلفات برخورد خواهد کرد.

ـ عضو هیئت عامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: تسهیلات ساخت در تهران و کلانشهرها تا ۴۵۰ میلیون تومان و در بافت فرسوده به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

ـ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: قرار نیست با پایان کرونا و حذف فاصله‌گذاری اجتماعی قیمت بلیت هواپیما کاهش یابد.

آخرین اخبار مربوط به بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    همش بی ربط بود به بازار.‌‌.

  • ناشناس

    هیچ اخباری اهمیت ندارد برای بورس , بورس فقط تزریق پولی که در بدترین شکل ازش دزدیده شد را می خواهد , ۵۰۰ هزار میلیارد تومان تزریق کنید درست می شود

  • ناشناس

    تزریق پول مستقیم توسط دولت , اوراق بدهی انحراف ذهن مردم است , پول نقد را مستقیم خارج کردید , اینگونه شد

  • ناشناس

    هچ اخباری