کد مطلب: ۵۸۷۱۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبرهای موثر بر معاملات بورس امروز ۲۱ مهر

خبرهای موثر بر معاملات بورس امروز ۲۱ مهر

دیروز شاخص کل بورس در پایان بازار با ۳۸ هزار واحد منفی (۲٫۶ درصد افت) در کانال یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد قرار گرفت.با توجه به افت شاخص کل در روز گذشته به نظر کدام خبرها در روند بازار موثر هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز شاخص کل بورس در پایان بازار با ۳۸ هزار واحد منفی (۲٫۶ درصد افت) در کانال یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن هم همسو با شاخص کل با ۱۲ هزار واحد منفی در محدوده ۴۰۱ هزار واحد قرار گرفت. همچنن ارزش معاملات هم به چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید. با توجه به افت شاخص کل در روز گذشته به نظر کدام خبرها در روند بازار موثر هستند؟

چند روزی است که اینترنت با کندی مواجه شده است. یکی از عواملی که این روزها به عنوان عامل ریزش بازار سهام بیان می‌کنند، خطر از سرگیری دوباره طرح صیانت است.

وزیر امور خارجه کشور از نهایی شدن جمع‌بندی‌های دولت در مورد ازسرگیری گفتگوهای وین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در گفتگوهای آتی، اقدامات ما متناسب با اقدامات طرف‌های مقابل خواهد بود.

دیروز، قیمت دلار بدون فشار عرضه بازار متشکل، به افت خود ادامه داد و در آستانه کانال ۲۶ هزار تومان قرار گرفت. همچنین سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله می‌شد.

صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش چشم‌‌انداز اقتصادی جهان،پیش بینی رشد اقتصادی ایران در سال جاری میلادی را ۲٫۵ درصد برآورد کرد که نسبت به پارسال کاهش یافته است.

به گفته عضو شورای عالی مسکن، وزارت راه و شهرسازی، در حال مذاکره با چینی‌ها برای انبوه‌سازی مسکن در ایران است. عضو کمیسیون عمران مجلس اما در زمره مخالفان این اقدام قرار دارد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم زودتر این بحران تموم بشه تمام سرمایم رفت

  • ناشناس

    گروه اقتصادی دولت با این وضع چه انتظاری در انتخابات بعدی دارید ؟ بورس با حداقل 35میلیون انسان بالغ بیش از 30روز است در عمل بورس منفی است

  • ناشناس

    من از پارسال دست به پرتفوی نزدم ولی شاخص هم که رفت بالا من سهام هام به اندازه شاخص بالا نرفت حالا هم بیشتر از شاخص سقوط کرد واقعا چرا مردم رو اینقد اذیت میکنید

  • ناشناس

    آخه صدا و سیما دیگه چرا سال گذشته باهاشون هماهنگ شد و با تبلیغات گسترده مردم رو به سرمایه گذاری در بورس دعوت کرد. رییس صدا و سیما که دیگه منتخب دولت نیست. پس چرا اونها با این موج هماهنگ شدند و موجب نابودی سرمایه مردم بدبخت ایران در بورس شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • امیر حسین

    ما اگه اصل پولمون رو بخوایم کیو باید ببینیم.
    پارسال دولت و صدا سیما ما مردم رو فریب دادند که پولتون رو به بورس بسپارید تا ارزشش حفظ بشه و ما فریب خوردیم . آقا ما یک ریال بازده هم نمی‌خواهیم همون پول یکسال و نیم مارو پس بدین ، تا هفت نسل غلط میکنیم دیگه پولمون رو جایی سرمایه‌گذاری گذاریم که هیچ کنترلی بر و اراده ای برای کار باهاش نداریم . دلار حدود ۲۱ تومن بود و تورم امسال هم بهش نخورده بود و رئیسش هم تعویض نشده بود و و و .
    همه بهانه ها و نظرات و تحلیلها پوچه ، پول ما مردم رفت توی دولت و بیشترش توی جیب عده قلیلی که باعث شد ایران طی یکسال گذشته بیشترین میلیونر در جهان رو اضافه کنه . مثلا همین غزر و…

  • ناشناس

    همه با هم عزا عزاست امروز روز عزاست امروز

  • مهدی

    شیک و مجلسی دارن میبرند فقط نفروختن چاره کاره ک اینم ما بلد نیستیم خودمون ترسوییم فقط از ماست ک بر ماست

    • ناشناس

      یه ملت بیچاره وساده به هوای به زندگی با آرامش با وام وفروختن ماشین مدل پایین اعتماد کردن وسرمایه گذاری کردن این حقشون نبود اشکشون در بیاد وجلو زن وبچه شرمنده بشن. یادتون باشه یه دادگاه الهی هم هست.

  • خان

    خدا غضبشون کنه ک داغون ملت کردن

  • احمدرضا

    اصل پول مارو بعد از یکسال بدید من دیگه تو بورس نمیام کد بورسیمو باطل میکنم و تعهد میدم دیگه تو بورس نیام خسارت هم نمی خوام

  • ناشناس

    بدبخت اون دزدی که از دیوار مردم بالا میره اینجا با کت شلوار و یقه سفید کل زندگی مردمو بردن تازه بهشون مهندس و دکتر هم میگن