خبر فوری:

کد مطلب: ۳۱۱۵۳۶

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور

ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های غرب و بخش‌های جنوب کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی ، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان های واقع در غرب، شمال غرب، مرکز و بخش هایی از جنوب کشور شامل استان فارس، هرمزگان، کرمان، دامنه های زاگرس مرکزی ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی علاوه بر استان‌های غرب، شمال غرب، مرکز، بخش هایی از جنوب و دامنه های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و شرق کشور،سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را نیز دربرمی‌گیرد.

به گفته گودرزی در ساعات بعداز ظهر روز دوشنبه در جنوب غرب کشور وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق همراه با گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز سه شنبه در غرب، شمال غرب، مرکز و بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشور، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت بارش در آسمان پایتخت گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر، همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می شود .

گودرزی در پایان با اشاره به اینکه روز دوشنبه پدیده خاصی برای آسمان تهران پیش بینی نمی شود، بیان کرد: روز سه شنبه مجددا بارش‌های پراکنده‌ای در آسمان پایتخت خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.