کد مطلب: ۴۸۱۷۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش سهام عدالت به مرز ۱۳ میلیون تومان رسید / فروش سهام باز هم متوقف می‌شود؟

ارزش سهام عدالت به مرز ۱۳ میلیون تومان رسید / فروش سهام باز هم متوقف می‌شود؟

در حالی که ارزش سهام عدالت در روز اول هفته روند صعودی داشت اما امروز ارزش سهام عدالت متاثر از منفی شدن نمادهای شاخص‌ساز بیش از 7 درصد افت کرد و به مرز ۱۳ میلیون تومان رسید. با کاهش مجدد قیمت،‌آیا فروش سهام عدالت باز هم متوقف می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ،در پایان معاملات امروز بازار سهام هم‌زمان با افت 1.5 درصدی شاخص کل، ارزش سهام عدالت با ریزش 7 درصدی به 14 میلیون و 82 هزار تومان رسید.

به عبارتی منفی شدن نمادهایی مانند وتجارت، وبصادر، فولاد، فملی و فارس که تاثیر زیادی روی ارزش سهام عدالت دارند، ارزش سهام عدالت حدود یک میلیون تومان ریزش کرد. این به آن معناست که ظرف دو ماه گذشته، ارزش سهام عدالت حدود ۷ میلیون تومان کاهش یافته است.

عدالت 13 مهر

این افت بالا در حالی است که قرار بود سهام عدالت پشتوانه‌ای برای مردم باشد و ارزش آن روز به روز افزایش یابد. اما در 2 ماه اخیر روندی نزولی و نوسانی سهام عدالت ادامه یافته و امروز در پایین‌ترین سطح قیمتی خود در دو ماه گذشته قرار گرفت.

با این حساب ارزش 30 درصد سهام عدالت قابل فروش به 4 میلیون و 224 هزار تومان و 60 درصد آن به 8 میلیون و 849 هزار توما رسیده است. این در حالی است که سهام عدالت با رشد 400 هزار تومانی در روز گذشته، خود را به کانال 15 میلیون تومان رسانده بود و این امیدواری را ایجاد کرده بود که با تدوام رشد بازار سرمایه، فروش آن و واریز پول مردم از سر گرفته شود.

حالا این سهام با دو مانع اساسی مواجه است، اول اینکه به گفته برخی از کارگزاری‌ها خریداری برای فروش باقیمانده سهام عدالت وجود ندارد. دوم اینکه به دلیل افت بی‌سابقه ارزش سهام عدالت،‌ مبلغ واریزی -در صورت فروش- بسیار کم خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام. در زمانی که ارزش سهامم ۲۰ملیون بود ۳۰درصد اولمو فروش زدم بانک انصار فقط ۳ملیونو نیم برام واریز کرد. واقعا حق ما مردم ظعیف خوردن نداره کع بانک انصار نصفشو میخوره

  • ناشناس

    برای اینکه مردم نفهمن که سهام عدالت بی ارزش هست اول گفتن فروش بلوکی بعد ارزششو کم کردن و انداختن گردن حرف مردم که ناراضین از فروش خرد.خب فروش خرد عیبی نداشت و مزیتم داشت و میشد در عین ارزونی کل سهام…سهم های کوچک افزایش یافته رو فروخت.این یعنی سهام عدالت بی ارزش که داستان واسش درست کردن.مثبت برنن اونایی که فهمیدن چی گفتم تا دولت بفهمه با مو طرف نیست

  • ناشناس

    مراقب اون دسته از کامنت ها باشید که طرف میاد میگه سهتم ۱ میلبونی رو ده تومن میفروشم.این حرفای دولتو عده ای سودجو هست ..کلک مثل همیشه.از حق واقعی خودتون نگذرید با چرندیات ی عده

  • فتحی پور

    کار گزاری بانک ملی لطفا سی درصد دوم سهام عدالت ما رو واریز کن دو ماه شده گرفتارم مسخره مون کردی ؟؟؟

  • سهراب نجاری

    سلام خدا کنه همه چی بیاد پایین الان به هرکسی سهام عدالت دادن همه چشم اشان دنبال سهام عدالت مونده بفروشن پول خوبی داره

  • سهراب نجاری

    سلام وخسته نباشید این سهام عدالت چیه که همه سرو کله میشکنند این سهام و جمع کنید که همه مردم روی سرو کله هم نیوفتن همین سهام عدالت مردم و بعد بخت کرده هرکی از خواب بلند میشه چشماش دنبال این سهام عدالت خواهشن جمع کنید

  • ناشناس

    کارگزار سپه خسته نشدی دادا.دیگه خواب بسه?

  • روح الله

    سهام عدالت کی فروش داشته که حالت قطع شده. ملت راگذاشتن سرِکار.
    92روزپیش 30درصدسهامم توی بانک تجارت برای فروش گذاشتم تاامروزیه ریال واریزی نداشتم.
    فقط حرف مفت بوداین سهام بی عدالت.

  • ناشناس

    خدا ذلیل کنه کارگزاری بانک ملیو
    تجارت نیوز توام کمی از اونا نداری

  • ناشناس

    از قدیم گفتن باد آورده رو باد میبره. انشالله یه ضرری هم بدن صاحبان سهام عدالت به جای سود