کد مطلب: ۵۳۶۱۰۳

اسامی برندگان لاتاری گرین کارت در ایران

اسامی برندگان لاتاری گرین کارت در ایران

اسامی برندگان لاتاری در ایران و جهان در جایی منتشر نمی‌شود. یعنی بدین صورت نیست که سایتی وجود داشته باشد که شما بتوانید در آن لیست برندگان لاتاری را ببینید. اما تعداد برندگان لاتاری ایران و جهان همچنین آمار برندگان لاتاری هر ساله اعلام میشود و مشخص می‌شود چه تعداد ایرانی در لاتاری ثبت نام کرده‌اند و چه تعداد ایرانی در لاتاری برنده شدند.

اسامی برندگان لاتاری در ایران کجا اعلام می‌شود؟ از کجا می‌توانیم لیست برندگان لاتاری را ببینیم؟ چگونه از نتایج لاتاری با خبر شویم؟ اینها سوالاتی هستن که اگر در لاتاری گرین کارت ایالات متحده آمریکا ثبت نام کرده باشید یا در مورد آن شنیده باشید، ممکن است به ذهنتان خطور کند. اما می‌بایست بدانید اسامی برندگان لاتاری در ایران و جهان در جایی منتشر نمی‌شود. یعنی بدین صورت نیست که سایتی وجود داشته باشد که شما بتوانید در آن لیست برندگان لاتاری را ببینید. اما تعداد برندگان لاتاری ایران و جهان همچنین آمار برندگان لاتاری هر ساله اعلام میشود و مشخص می‌شود چه تعداد ایرانی در لاتاری ثبت نام کرده‌اند و چه تعداد ایرانی در لاتاری برنده شدند.

حتما می پرسید پس نتایج لاتاری چگونه اعلام می‌شود و برندگان لاتاری چطور از نتایج خود مطلع می‌شوند. در ادامه به تفصیل، به نحوه چک کردن نتایج لاتاری و کلیه مواردی که در صورت برنده شدن در لاتاری باید بدانید، می‌پردازیم.

حتما به خاطر می‌آورید که پس از پایان پروسه ثبت نام، یک کد ۱۶ رقمی تحت عنوان کانفرمیشن نامبر (کد رهگیری) دریافت کردید، هم اکنون می‌بایست با استفاده از آن کد، نام خانوادگی به لاتین و سال میلادی تولدتان، جواب لاتاری خود را از سایت لاتاری چک کنید.

در واقع هر فرد تنها با استفاده از مشخصات وارد شده در فرم ثبت نام و کد رهگیری مخصوص به خودش می تواند از نتیجه لاتاری خود مطلع شود.

حال که متوجه شدید اسامی برندگان لاتاری در جایی مشخص نمی‌شود و شما در هیچ جایی نمی‌توانید لیستی تحت عنوان لیست برندگان لاتاری بیابید، می‌توانید با اطمینان خاطر روی عبارت زیر کلیک بفرمایید:

مشاهده نتیجه لاتاری

مشخصات خواسته شده را وارد نموده و منتظر ارسال نتیجه لاتاری به تلفن همراهتان باشید.

اگر شما از آن دسته از افراد خوش اقبال هستید که در لاتاری برنده شده اید و فرصت این را دارید برای گرفتن گرین کارت آمریکا شانستان را امتحان کنید، چکارهایی باید انجام دهید. معمولا افراد بعد از چک کردن نتیجه لاتاری و برنده شدن در آن دچار سردرگمی‌های بسیاری می‌شوند زیرا از مراحل انجام امور آگاه نیستند. همان‌طور که مستحضر هستید لاتاری یکی از راه‌های مهاجرت به امریکا و روشی برای اخذ گرین کارت این کشور است.

2wsed

بسیاری از برندگان لاتاری به علت عدم آگاهی و با تصور اینکه با برنده شدن در لاتاری کارشان برای دریافت ویزای آمریکا تمام شده است، شانس خود را برای استفاده از این فرصت طلایی از دست می‌دهند. زیرا اگر شانس با شما یار باشد و در قرعه‌کشی برنده شوید ۵۰ درصد راه را طی نمودیده و برای آنکه ویزا و اقامت دائم امریکا را از آن خود کنید باید یک سری از مراحل را طی کنید.

مشاوره برندگان لاتاری

همچنین خیلی از برندگان لاتاری تصور می‌کنند چون از دانش زبانی برخوردارند می‌توانند به راحتی از این پروسه عبور کنند و راهی آمریکا شوند. در اینجا، باید بدانید اگرچه برنده شدن در لاتاری قدم مهمی برای دستیابی به ویزای مهاجرتی امریکا و گرفتن گرین کارت این کشور است، اما آخرین مرحله نیست. در واقع برنده شدن در لاتاری، گرفتن ویزا را برای شما تضمین نمی‌کند و شما می بایست شرایط لازم برای احراز صلاحیت را داشته باشید. یعنی شما بعد از برنده شدن در لاتاری، می بایست امور اداری آن را شروع کنید. در این راستا، هر چقدر اطلاعات بیشتری داشته باشید و آگاهانه، بدون اشتباه و با استفاده از تجربه افراد متخصص در این زمینه، امورتان را انجام دهید، از شانس بسیار زیادی برای دستیابی به هدفتان و مهاجرت به امریکا برخوردار خواهید بود.

یکی از مشاوران مهاجرتی زبده در این زمینه می‌گوید: در طول پروسه کاری چند ساله ام با برندگان زیادی مواجه شدم که پس از قبولی یک سوال مشترک داشتن و میگفتن، برنده لاتاری شدم چیکار کنم؟ خیلی از آنان نمی‌دانستند برنده شدن در لاتاری چه مزایایی دارد. و بسیاری از آنان پس از مراجعه میگفتن برنده لاتاری شدم پول ندارم چیکار کنم؟ بنابراین، اولین کاری که پس از برنده شدن باید انجام دهید کسب اطلاعات و آگاهی‌های لازم در مورد پروسه و مراحل امور برندگان لاتاری‌ست.

این را بدانید فرصتی استثنایی به شما رجوع کرده و شما با برنده شدن در لاتاری و گرفتن ویزا و گرین کارت امریکایی می‌توانید آزادانه در این کشور پهناور و ثروتمند زندگی کنید. در آنجا شغل خصوصی یا دولتی داشته باشید. در بهترین دانشگاه‌های دنیا با شهریه خیلی کمتری نسبت به دانشجویان خارجی تحصیل کنید. پاسپورت امریکایی بگیرید و بتوانید به بسیاری از کشورهای دنیا بدون ویزا سفر کنید و …

وقتی کلیه راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه امور برندگان لاتاری دریافت کردید باید کارتان را شروع کنید.

3edc

مراحل کاری برندگان لاتاری

عبارت است از:

  • فرم DS- 260 برندگان لاتاری

این فرمی‌ست که برندگان لاتاری باید برای شروع پروسه گرفتن ویزا پر کنند.تکمیل فرم ds 260 بسیار حساس بوده و کوچکترین اشتباه هر چند سهوی باعث به تعویق افتادن پروسه کاری و در خیلی از موارد ریجکت شدن درخواست شما می‌شود. بنابراین در تکمیل آن دقت کنید و از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

  • تزریق به موقع واکسن

قانون مهاجرت ایالات متحده متقاضیان ویزای مهاجرت چه از طریق لاتاری و چه غیره را ملزم می‌کند قبل از صدور ویزای مهاجرت، واکسیناسیون خاصی انجام دهند.

  • ترجمه مدارک

برندگان لاتاری در طول فرآیند اخذ ویزا باید مدارک شناسایی، تحصیلی، شغلی و مالی را ترجمه کنند. شماری از این مدارک باید به KCC ارسال شوند و شماری از آنان را باید در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.

  • مدیکال و چکاپ پزشکی

قبل از مصاحبه، باید توسط پزشک معتمد سفارت ویزیت شوید و دقت داشته باشید وقت پزشک را باید مدت‌ها قبل رزرو کنید.

  • مصاحبه

در نهایت، مصاحبه شما برای گرفتن ویزای امریکا، در روز و ساعت مقرر در سفارت مورد نظر شما برگزار می‌شود و آفیسر مربوطه با برررسی فرم‌های ثبت نام و ds 260 ، مدارک و مستندات ارایه شده توسط شما و مشاهده وضعیت و نحوه پاسخگویی شما به سوالات او تصمیم می‌گیرد که آیا شما صلاحیت لازم برای مهاجرت به امریکا را دارید یا خیر. در روز مصاحبه آفیسر معمولا شما را با پرسش سوالاتی به چالش می‌کشد و عکس‌العمل شما را زیر ذره بین قرار می‌دهد. بنابراین باید بسیار محتاط باشید و از قبل برای روز مصاحبه خودتان را آماده نمایید. از افراد با تجربه و آگاه بپرسید که با چه سوالاتی احتمال دارد مواجه شوید و پاسخ مناسبی برای سوالات احتمالی در ذهن داشته باشید.

دقت داشته باشید هر کدام از این مراحل می‌بایست در موعد مقرر و بدون اشکال انجام شود. زیرا نقص و تاخیر در انجام هر مرحله در سرنوشت شما تاثیرگذار خواهد بود. اگر اطلاعات کافی ندارید و یا از دانش زبانی کمی برخوردار هستید ریسک نکنید و از افراد متخصص کمک بگیرید و انجام امور برندگان لاتاری خود را به آنان بسپارید. بارها مشاهده شده حتی افرادی که از لحاظ زبان قوی بودند اشتباهات جبران‌ناپذیری در طول این پروسه مرتکب شدند و از مهاجرت به آمریکا و گرفتن گرین کارت این کشور بازماندند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • zahra

    نه

  • ناشناس

    خیلی کارآمد و مفید بود