کد مطلب: ۴۰۷۶۱۳

اسماعیل بخشی آزاد شد

اسماعیل بخشی آزاد شد

وکیل مدافع اسماعیل بخشی از آزادی موکلش به قید وثیقه 750 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرزانه زیلابی وکیل مدافع بخشی گفت که موکلش اسماعیل بخشی با تودیع وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده است.

بر اساس این گزارش، وکیل‌مدافع اسماعیل بخشی ۵ آبان‌ماه به ایسنا، گفت: موکلم امروز آزاد نمی‌شود و باید تشریفات مربوط به وثیقه‌ای که ارائه کرده،‌ انجام شود.

فرزانه زیلابی افزود: با توجه به اینکه ملک مورد وثیقه برای موکلم در دزفول واقع شده، برای انجام تشریفات مربوط به وثیقه، نیابتی به دادسرای دزفول داده شد تا کارهای وثیقه انجام و در نهایت منجر به آزادی موکلم شود.

وی گفت: در ابتدا وثیقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای موکلم در نظر گرفته شده بود که با مخالفت ما و لوایحی که در خصوص تقلیل وثیقه داده شد و نیز با تصمیم قضات شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، میزان وثیقه به ۷۵۰ میلیون تومان کاهش یافت و موکلم با ارائه وثیقه ۷۵۰ میلیون تومانی آزاد می‌شود.

بر اساس این گزارش، محمدی دادستان دزفول اول بهمن ماه سال ۹۷ گفته بود که با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد و این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیروهای امنیتی- انتظامی دستگیر شد.

‎وی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیروهای مسلح ناشناس به خانه بخشی گفت: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی دستگیر شد. این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است.

اسماعیل بخشی در جریان تجمعات کارگران نیشکر هفت تپه بازداشت شده بود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.