کد مطلب: ۶۴۶۱۸۸

مسافران بخوانند/ جزئیات تعطیلی فرودگاه‌ها و مترو در روز ارتش

مسافران بخوانند/ جزئیات تعطیلی فرودگاه‌ها و مترو در روز ارتش

به مناسبت برگزاری روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فردا ۲۹ فروردین ماه در چند فرودگاه کشور به مدت ۴٫۵ ساعت هیچ گونه پروازی انجام نمی‌شود. همچنین ایستگاه جنوبی خط یک مترو مسافرگیری ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، به مناسبت برگزاری روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فردا ۲۹ فروردین ماه در چند فرودگاه کشور به مدت ۴٫۵ ساعت هیچ گونه پروازی انجام نمی‌شود. همچنین ایستگاه جنوبی خط یک مترو مسافرگیری ندارند.

روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گفتگو با صدا و سیما از تعطیلی فرودگاه‌ها در روز ارتش خبر داده است.

، مسعود نیک بخت افزود: این رژه هوایی، با هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود و به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌ خمینی، پیام و …) از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.

نیک بخت افزود: پیش از این، با صدور اطلاعیه هوانوردی بین المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده که در این ساعات، پروازهای مسافری و باری انجام نمی شود.

وی افزود: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌ خمینی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل کنند.

ایسنا هم در خصوص تعطیلی چندین ایستگاه مترو تهران نوشته است:

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفته است: از ساعات اولیه صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه تا پایان مراسم، قطارها در ایستگاه‌های شاهد - باقرشهر و حرم مطهر در خط یک مترو تهران توقف نخواهند داشت. همچنین خط انشعابی فرودگاه امام خمینی (ره) تا پایان مراسم سرویس دهی ندارد.

احسان حامدمقدم خاطرنشان کرد: شهروندانی که در روز دوشنبه قصد استفاده از ایستگاه شاهد - باقرشهر را دارند، می‌توانند از ایستگاه مترو پالایشگاه استفاده کنند.

بنا بر اعلام او، س از پایان مراسم حرکت قطارها و پذیرش مسافر به‌ صورت عادی و بر اساس برنامه زمان‌بندی حرکت قطارها انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.