کد مطلب: ۳۳۴۵۶۰

معاون قوه قضائیه‌ پاسخ داد:

زمان اعدام بابک زنجانی چه وقتی است؟

زمان اعدام بابک زنجانی چه وقتی است؟

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی پس از بازگشت کامل اموال بیت‌المال اعدام می‌شود و مردم نباید برای اجرای حکم اعدام او عجله کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در حاشیه همایش صلح و سازش، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که چرا بابک زنجانی اعدام نمی‌شود اظهار کرد: این متهم باید تا ریال آخر اموال بیت المال را که مورد سوء‌استفاده قرار گرفته برگرداند اما بخشی از این اموال در خارج از کشور است و فعلا دسترسی به آن نداریم.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: مردم نباید برای اجرای حکم اعدام بابک زنجانی عجله کنند چراکه قوه قضاییه نمی‌خواهد سرنخ این اموال را در خارج از کشور گم کند و باید تمام اموال مورد اختلاس بیت المال بازگردد سپس حکم اعدام این متهم اجرا شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه از بخشایش 13 پرونده قصاص در خراسان شمالی خبر داد و تصریح کرد: تنها سه پرونده از 16 پرونده قصاص در خراسان شمالی اجرا شد و 13 پرونده دیگر مورد بخشش قرار گرفت. امید است مردم با کمک سازمان‌ها و نهادهای مرتبط اقدام به گذشت و بخشش کنند و صلح میان یکدیگر را رواج دهند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.