کد مطلب: ۱۴۸۱۵۳

اعلام آمادگی کرواسی برای همکاری در صنعت ریلی ایران

اعلام آمادگی کرواسی برای همکاری در صنعت ریلی ایران

مدیرعامل شرکت رجاء بعد از مذاکرات با نمایندگان کشور کرواسی گفت: امیدواریم تفاهم‌های اولیه به سرمایه‌گذاری و ساخت واگن و انتقال فناوری در این صنعت منجر شود.

محمد رجبی که چندی پیش در یک هیات عالی‌رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی به زاگرب پایتخت کرواسی سفر کرده بود گفت: در این سفر مذاکرات متعددی با شرکت‌های سازنده واگن و لکوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر شرکت در نشست‌های دوجانبه وزیر تعاون، کار و رفاه ایران با وزیران اقتصاد، کار و انرژی کرواسی، در مذاکرات متعددی با چندین شرکت بزرگ اروپایی مستقر در کرواسی حضور یافتیم.

مدیرعامل رجاء اظهار کرد: بازدید از شرکت‌های GREDELI (سازنده قطار، لوکوموتیو و واگن)، Atron (تجهیزات فروش بلیت و کنترل الکترونیکی)، Industrius (صنعت جوشکاری دقیق در صنایع ریلی) و توسعه صنایع ریلی Westcorp همچنین مذاکره با مدیران عالی‌رتبه این شرکت‌ها برای همکاری در تامین مالی و ساخت واگن و تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از دیگر برنامه‌های این سفر سه‌روزه بود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.