کد مطلب: ۴۷۰۳۱۰

افتتاح حساب شرکت در ترکیه

افتتاح حساب شرکت در ترکیه

یکی از کارهایی که پس از ثبت شرکت در ترکیه باید انجام بدهید، افتتاح حساب شرکت در ترکیه است. روند افتتاح حساب شرکتی کمی متفاوت است و تنها مدیر مسئول شرکت که صلاحیت امضاء دارد، اجازه افتتاح حساب خواهد داشت. 

یکی از کارهایی که پس از ثبت شرکت در ترکیه باید انجام بدهید، افتتاح حساب شرکت در ترکیه است. روند افتتاح حساب شرکتی کمی متفاوت است و تنها مدیر مسئول شرکت که صلاحیت امضاء دارد، اجازه افتتاح حساب خواهد داشت.

ترکیش مگ اطلاعات مربوط به افتتاح حساب شرکتی در بانک‌های ترکیه را با ذکر جزییات در اختیار کاربان خود قرار می‌دهد.

نحوه افتتاح حساب شرکت در ترکیه

شرایط افتتاح حساب برای اشخاص حقوقی با حساب حقیقی متفاوت است، در شرکت‌ها فقط شخصی می‌تواند حساب باز کند که مدیر شرکت بوده و حق امضا داشته باشند، سایر افراد نمی‌توانند برای افتتاح حساب اقدام کنند.

اشخاص حقوقی باید مدارک شرکت را به اداره مالیات ترکیه برده تا شماره مالیاتی برای آنها صادر شود و آدرسی در ترکیه را هم به بانک برای دریافت ابلاغیه تحویل دهند، علاوه بر این موارد بانک از آنها یک سری اسناد ترجمه شده شرکت را می‌خواهد که ثابت شود شرکت ثبت و تاسیس شده است و در حال فعالیت می‌باشد. با طی کردن این مراحل اشخاص حقوقی می‌توانند مثل اشخاص حقیقی برای افتتاح حساب اقدام کنند.

چه حساب‌های حقیقی و چه حساب‌های حقوقی باید همیشه مبلغی را در حساب خود به‌عنوان سپرده داشته باشند چون بانک هر ماه مبلغی را برای نگهداری پول‌ها از حساب‌ها کم می‌کند البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که شما هیچ استفاده‌ای از حساب خود نداشته باشید و به آن پولی کسر یا اضافه نشود.

حساب زراعت بانک ترکیه

زراعت بانک ترکیه بانکداری الکترونیکی قدرتمندی ارائه می‌دهد. خدمات موبایل بانک و اینترنت بانک زراعت بسیار قوی و مناسب است. افتتاح حساب بانکی در ترکیه توسط بانک زراعت معمولا در کمتر از یک روز انجام می‌شود.

با توجه به اینکه حساب‌ها به نام شرکت می‌باشند برای تبادلات مالی و اعتباری در دنیا می‌توانند به کار روند. بانک زراعت پس از تایید مدارک ثبتی شما یک حساب شرکتی برای شما باز می‌کند. دریافت پول و حوالجات به هر میزان از اروپا ممکن می‌باشد. حساب‌ها در بانک زراعت دارای IBAN جهانی بوده که امکان دریافت پول را به هر میزان ممکن کرده است. همچین امکان استفاده از حواله‌های EFT از طریق اینترنت بانک وجود دارد.

این بانک در زمینه بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری و وام مسکن فعالیت می‌کند. همچنین زراعت بانک دارای بیش از ۱۰۰۰ شعبه در ترکیه است و دفتر اصلی بانک در استانبول و محله بشیکتاش قرار دارد.

حساب زراعت بانک ترکیه بهترین نوع کارت‌های بانکی در ترکیه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما با داشتن این کارت می‌توانید در تمام دنیا به راحتی از تمام فروشگاه‌های آنلاین ترکیه خرید کنید، از دستگاه‌های خودپرداز پول دریافت کنید و به راحتی بلیط و هتل خود را رزرو و پول آن را پرداخت کنید. از دیگر ویژگی‌های زراعت بانک این است که دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته برای خدمت‌رسانی مشتریان می‌باشد. همچنین این بانک به دو زبان ترکی استانبولی و انگلیسی به مشتریان خود سرویس می‌دهد.

دریافت و واریز پول با موبایل بانک بدون داشتن کارت بانکی در خودپردازهای زراعت بانک در سراسر کشور ترکیه امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با این حساب تمامی قبوض خود شامل شارژ سیم‌کارت، قبض آب و گاز، مالیات ماشین، عوارض خودرو و جاده‌ای را بدون هیچ مشکلی پرداخت کنید.

دریافت کارت اعتباری، کارت نقدی و ویزا کارت و یا مستر کارت از خدماتی است که هنگام افتتاح حساب بانکی در ترکیه به مشتریان ارائه می‌شود. کارت‌های اعتباری زراعت بانک در تمام بانک‌های جهان در سه دسته کلاسیک، گلد و پلاتینیوم صادر می‌شود و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

IMG 20200817 100654

مراحل افتتاح حساب شرکتی در ترکیه

مدیر شرکت به نمایندگی از سایر اعضای شرکت برای باز کردن حساب بانکی به بانک مراجعه می‌کنند. شرکت‌ها با افتتاح حساب اینترنتی می‌توانند تمام کارهای مربوط به حساب شرکت خود در ترکیه را از طریق اینترنت انجام دهند. همین‌طور هیچ محدودیتی در افتتاح حساب در بانک‌های ترکیه برای اتباع خارجی که اقدام به ثبت شرکت در ترکیه کردند وجود ندارد.

نماینده شرکت بایستی برای اخذ کد مالیاتی از اداره دارایی با در دست داشتن مدارک و اسناد ترجمه شده شرکت به ادراه دارایی مراجعه نماید. برای اخذ کد مالیاتی نیاز به آدرس می‌باشد ولیکن الزامی نیست که شما در ترکیه نمایندگی و یا فعالیت تجارتی داشته باشید. در واقع شما آدرسی را که معرفی می‌نمایید برای این است که ابلاغیه به آن آدرس ارسال گردد.

پس از اخذ کد مالیاتی نماینده شرکت با در دست داشتن تمام مدارک ترجمه شده شرکت به بانک مراجعه می‌نمایید. توجه داشته باشید که ترجمه‌ی مدارک می‌بایستی به تاییده سرکنسولگری ترکیه رسیده باشد.

شرایط و مدارک افتتاح حساب شرکتی در ترکیه

  • کد مالیاتی
  • اساسنامه شرکت
  • مدارک مربوط به عضویت اتاق بازرگانی ترکیه
  • روزنامه‌ها و مدارک تاسیس شرکت در ترکیه
  • اسناد فعالیت شرکت در ترکیه
  • مدرک تحصیلی لیسانس برای نماینده شرکت
  • هزینه لازم برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه

برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه از ۱۰.۰۰۰ لیر تا ۳۰.۰۰۰ لیر نسبت به شعبه از شما درخواست می‌کنند. این مبلغ به مدت ۳ ماه نزد بانک به صورت سپرده بدون سود برای افتتاح حساب بانکی پرداخت می‌شود و تا اتمام این مدت شما دسترسی به این پول نخواهید داشت، بعد از سپری شدن این مدت معمولا این مقدار پول بلوکه شده باز می‌شود.

و در صورت باز نشدن مراجعه حضوری به شعبه الزامی می‌باشد. به همین خاطر شما تا اتمام این موضوع حق برداشت این مقدار پول را از حساب خودتون ندارید.

شما می‌توانید با تیم ترکیش مگ در تهران تماس بگیرید و نسبت به افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون داشتن اقامت و بدون بلوک کردن حتی یک لیر هماهنگ و بعد از قبولی شرایط به ترکیه سفر کنید.

می‌توانید از هر شهری در ترکیه برای افتتاح حساب حقوقی برای افراد مقیم در ترکیه یا بدون داشتن اقامت اقدام کنید. در صورت نیاز برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه از طرف ترکیش مگ شما می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل کنید و خدمات ما را جهت افتتاح حساب بانکی بدون داشتن اقامت یا با اقامت در ترکیه در شهر استانبول یا شهر آنتالیا داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.