کد مطلب: ۱۸۸۰۱۷

افتتاح خط کشتیرانی بندرانزلی – باکو در ابتدای سال آینده

افتتاح خط کشتیرانی بندرانزلی – باکو در ابتدای سال آینده

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، از افتتاح خط کشتیرانی بندر انزلی – باکو در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: استاندار گیلان حمایت کامل خود را از این حوزه که می تواند در تولید ثروت و اشتغال بسیار تاثیرگذار باشد، اعلام کرد.

مهندس حسین چراغی،‌ با اشاره به اهمیت بندر انزلی در بنادر شمال کشور، اظهار کرد:هم اکنون در پروژه های بخش سرمایه گذاری و بخش‌خصوصی بیش از دو هزار نفر مشغول به کار هستند که از لحاظ اجتماعی نیز بندر انزلی را بسیار با اهمیت جلوه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چراغی خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار پورت اپراتوری و متمرکز کردن آن در جهت چابک سازی و کارایی بندر، نوسازی و آماده سازی تجهیزات در بخش دریایی و بندری، سرمایه‌‌گذاری بخش‌خصوصی به عنوان کلید توسعه بنادر، استفاده بهینه از پتانسیل‌های سرمایه گذار بخش‌خصوصی و صیانت از سواحل و تالاب انزلی از دیگر اقدامات مهم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، از افتتاح خط کشتیرانی بندر انزلی - باکو در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: در همین راستا به همراه بخش‌خصوصی نشستی با استاندار داشتیم که دکتر سالاری رهنمودهای خوبی در جهت حمایت از ایجاد خط مسافرت دریایی و گردشگری دریایی ارائه دادند و حمایت کامل خود را از این حوزه که می تواند در تولید ثروت و اشتغال بسیار تاثیرگذار باشد، اعلام کردند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه واحد فنی و نگهداری از واحدهای پیشروی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بوده است، تصریح کرد: این واحد در توسعه زیرساخت‌ها، روساخت ها و بخش سرمایه   گذاری دولتی و خصوصی در چندین سال گذشته عملکرد مناسبی داشته است که جا دارد از مهندس مهران الماسی تشکر کنم.

چراغی اضافه کرد: امیدوارم با همکاری و مشارکت دیگر معاونین، مهندس نورالله عباسی، سرپرست معاونت فنی و نگهداری در انجام وظایف و مسئولیت‌های خود موفق باشند و اقدامات موثری را در مسیر دستیابی به اهداف عالی سازمان به انجام برسانند.

مهندس چراغی طی حکمی ضمن تقدیر از تلاش های مهران الماسی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و خدمات در عرصه فنی و نگهداری، نورالله عباسی را به عنوان سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.