کد مطلب: ۵۷۲۲۹۰

افزایش سرمایه چند نماد بورسی / کدام نماد افزایش سرمایه ۱۱۰۰ درصدی داد؟

افزایش سرمایه چند نماد بورسی / کدام نماد افزایش سرمایه ۱۱۰۰ درصدی داد؟

در ۲۴ ساعت گذشته و در حالی که بازار سهام تعطیل است، برخی نمادهای بورسی آگهی‌های افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بازار سهام از دیروز تا شنبه هفته آینده تعطیل است، شرکت‌های بورسی اطلاعیه‌های مربوط به مجامع و همچنین افزایش سرمایه را در وبسایت کدال منتشر می‌کنند.

بر این اساس شرکت کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان که با نماد قثابت در بازار سهام فعال است از ثبت افزایش سرمایه ۱۱۶۷ درصدی خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه این افزایش سرمایه که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام می‌شود، سرمایه قثابت را به ۶۴۶ میلیارد تومان می‌رساند.

شرکت نفت سپاهان هم بالاخره آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرد. شسپا قرار است از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها ۴هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه خود را افزایش دهد. این افزایش سرمایه ۴۸۹ درصدی سرمایه شسپا را به پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رساند.

دیگر نمادی که از تصمیم مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام برای افزایش سرمایه خبر داده، بیمه تعاون است. در مجمع وتعاون با افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی شرکت موافقت شد. با این حساب، سرمایه وتعاون بعد از افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

روز گذشته فملی هم از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خود خبر داده بود. شرکت ملی صنایع مس ایران با این افزایش سرمایه ۴۰ هزار میلیارد تومانی خواهد شد.

مهمترین اخبار بازار سهام و اطلاعیه‌های کدال را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین بازار بازار بورس هست ب دید بلند مدت نگاه کنید و پولی که نیاز ندارید بیارید تو بورس

    • ناشناس

      بله در بورس باید یک سرمایه گذاری بلندمدت ایجاد کرد. چون ممکنه یک مدت زمانی نتیجه مطلوب بدست نیاد ولی اگه بیش از یکی دوسال انتطار بکشید میبینی که ثمره شیرینی حاصل خواهد شد. بخصوص به وضعیت تورمی موجود در بازار واقتصاد ایرآن.

    • ناشناس

      بورس نگاه بلند مدت می‌طلبد همراه با اطلاعات درست. به روز.

    • زیان دیده

      درود. در بازارسرمایه دو چیز نقش اساسی و محوری دارد ۱-دانش ۲- صبر ( نگاه و دید بلند مدت) البته سال ۹۹ را باید بصورت مجزا دانست چون از سال ۹۸ بازار سرمایه رشدخود را آغاز کرد و در ابتدای سال ۹۹ اکثر سهام رشد شارپی و حبابی داشتند و در مرداد ماه ۹۹ این بازار با یک شوک و اصلاح بزرگ روبرو شد و حباب ایجاد شده طی چند ماه ترکید و خیلی از افراد بخصوص تازه واردها زیان سنگین دیدند.

  • ناشناس

    خوب

  • ناشناس

    یه سهامی مثل سیمان تهران که معلوم نیست چکار داره میکنه والعان مدتها است که افزایش سرمایه نداده‌..و اکثر سهامداران این ……بیشتراز ۳۰ درصد توزیان هستند البته بعداز بالای یک سال سهامداری کاش نظارت میکردند وریشهای اصلی این نابسامانی را پیدا میکردید‌…

  • هانی

    پول خیلی هنگفتی وارد گروه خودروسازی و بخصوص قطعه سازها شده و سهامهایی مثل خمحرکه گروهی و با حجم‌های میلیاردی خیلی بالا دارن سهمو جمع می‌کنن و صحبت از سود های بالای ۲۰۰ و ۳۰۰ درصد هست

    • ناشناس

      سلام هانی جان شما خودت سود. دریافت میکنی