کد مطلب: ۵۸۲۵۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال آگهی افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال آگهی افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شده است؟

شرکت آبسال(لابسا) افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی خود را از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ سرمایه در گردش موجود و استفاده بهتر از امکانات و منابع انسانی و بهبود عملکرد شرکت می‌دهد. افزایش سرمایه این شرکت به مبلغ ۱۴۴ میلیارد تومان است.

همچنین با پیشنهاد هیات مدیره شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی(مفاخر) افزایش سرمایه ۸۴۱ درصدی خود را از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها می‌دهد.

این شرکت اعلام کرده به منظور اصلاح ساختار مالی و ایجاد امکان تامین مالی مربوط به مخارج راه اندازی خطوط تولید دو محصول کابل شبکه و دوربین‌های مداربسته افزایش سرمایه می‌دهد. مبلغ افزایش سرمایه مفاخر هم ۱۴۳ میلیارد تومان است.

شرکت بیمه دی(ودی) هم با پیشنهاد هیات مدیره این شرکت در مجمع عمومی این شرکت قصد افزایش سرمایه ۲۵ درصدی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بدهد. افزایش سرمایه بیمه دی از محل سود انباشته خواهد بود.

شرکت نیرو سرمایه(نیرو) هم قصد افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از محل سود انباشته با هدف جلوگیری ازخروج نقدینگی و افزایش سرمایه‌گذاری در زمینه سهام پربازده بورسی و انتقال شرکت از بازار پایه به بازار بالاتر را دارد. مبلغ افزایش سرمایه این شرکت یک هزار میلیاد تومان است.

همچنین با پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده درباره افزایش سرمایه شرکت بیمه ما(ما) این شرکت افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی خود را از محل سود انباشته می‌دهد.

سرمایه

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تب افزایش سرمایه و حباب قیمت دیگه تموم شد حنای افزایش سرمایه های الکی هم رنگی نداره افزایش سرمایه میدند که چکار کنند تولید و کیفیت محصولات و صادراتشون و سودشون بیشتر میشه ؟!

    • ناشناس

      خدا لعنت کنه باعث وبانی این خرابی بورس رو ک مردم رو بیچاره کردن وکل سرمایه مردم به فنا رفت الهی امین ..ا

    • ناشناس

      مگه کسی خیری هم دیده ک بخواد الکی تعریف بده فقط متنهای تعریفی رو ثبت میکنید مگ غیر از بدبختی و بیچارگی مردم خیری هم بوده ک بنویسیم

  • ناشناس

    این چه افزایش سرمایه ایه که اخیرا حق تقدم اکثر سهام اینقدر پایین معامله میشه و روز به روز نزولی میشه معلومه از تبدیل حق تقدم به سهم هم استقبال نمیشه و افزایش سرمایه ها پولی وارد شرکت نمیکنه البته علت داره و اینکه سهامدار اطمینان نداره که این افزایش سرمایه به نفع سهامش باشه و بازدهی برای شرکت و سهامداران داشته باشد

  • محمد

    شرکتها افزایش سرمایه میدن ولی بعد از افزایش، هیچ مسئولیتی در قبال سهامداران به گردن نمیگیرن و انگار با پولی که از این کار به جیب میزنن دیگه قیمت سهم براشون اهمیتی نداره…پیشنهاد ما اینه که سازمان بورس یا موافقت نکنه با این کار یا شرط و شروطی برای حمایت از سهامدار برای شرکتها تعیین کنه

  • ناشناس

    با ادب سلام ریاست بورس بیزحمت استدعا داریم در خصوص خرید روش جدید عرضه اولیه به ضرر سهامداران خرد است حق سهامداران خرد پایمال شده و کاملا ضرر کرده‌ درعوض رشد روزافزونی روبه سرازیری ولح شدن سهامداران خرد است لذا خواهشمند است انشالله هرچه زودتر روش خرید عرضه اولیه جدید لغو وبرای اولیه یعنی بصورت خودکار اتوماتیک باشه و سهامداران خرد را خوشحال کنید با تشکر فراوان سهامداران خرد