کد مطلب: ۱۸۰۴۷۶

تا سال ۲۰۱۹ میلادی انجام می‌شود؛

افزایش فروش خودروهای برقی «بی ام دابلیو» به ۵۰۰ هزار دستگاه

افزایش فروش خودروهای برقی «بی ام دابلیو» به ۵۰۰ هزار دستگاه

مدیر عامل بی ام و گفت: تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی فروش خودروهای برقی و هیبریدی خود را به ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش خواهیم داد.

مدیر عامل بی ام و گفت: «بی ام و» قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی تعداد فروش خودروهای برقی و هیبریدی را به ۵۰۰ هزار دستگاه برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «هارالد کروگر» در ادامه گفت: فقط در سال ۲۰۱۸ میلادی تحویل خودروهای برقی به لحاظ رشد دارای درصد دو رقمی خواهد بود.

وی افزود: شرکت «بی ام و» در سال ۲۰۱۳ میلادی خودروی برقی هاچ بک i۳ را روانه بازار کرد؛ اما فروش آن تا کنون نسبتا کم بوده است.

اما در سپتامبر سال جاری میلادی سیاست این شرکت بزرگ آلمانی به سمت تولید خودروهای برقی رفت و اعلام شد تا سال ۲۰۲۵ میلادی تعداد ۱۲ مدل خودروی تمام برقی با پیمایش تا ۷۰۰ کیلومتر را تولید خواهد کرد.

همچنین در روز دوشنبه هفته گذشته، «بی ام و» اعلام کرده بود که هدف خود را برای فروش ۱۰۰ هزار خودروی برقی در سال جاری میلادی قرار داده است و از رشد تقاضای این نوع خودروها یعنی برقی و هیبریدی-برقی در اروپای شرقی و آمریکا در حال سود بردن است.

بر همین اساس در اوایل ماه جاری میلادی شرکت فولکس واگن خواستار یارانه برای خودروهای دیزلی به منظور تغییر تدریجی آنها به سمت خودروهای برقی شده بود؛ اما وزیر حمل و نقل آلمان این نظر را رد کرد.

وی گفت: دیزل همچنان در فرآیند انتقال به خودروهای پاک تر، مورد نیاز است و بنابراین دلیلی برای تغییر قوانین مالیاتی وجود ندارد.

منبع: عرب نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.