کد مطلب: ۶۴۳۱۸۹

قیمت مصالح افزایش یافت/ مسکن ملی گران می‌شود؟؟

قیمت مصالح افزایش یافت/ مسکن ملی گران می‌شود؟؟

طرح نهضت ملی مسکن اولین گروهی است که با افزایش بهای مصالح ساختمانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. هر متر مسکن ملی چقدر می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از خبرنگاران‌جوان ، دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: با توجه به آنکه این ساختمان‌ها مصرفی و اکونومی هستند و جزو ساختمان‌های لاکچری محسوب نمی‌شوند اما با افزایش مصرف و همچنین رشد قیمت میلگرد و فولاد باعث افزایش قیمت تمام شده واحدهای مسکن ملی خواهند شد.

به گفته فرشید پور حاجت افزایش قیمت میلگرد به کیلویی ۱۷ هزار تومان و همچنین قیمت فولاد و سیمان با رشد چند برابری باعث شده که هزینه تمام شده ساخت مسکن افزایش یابد و همین امر خود در آینده بازار ساخت وساز مسکن تاثیر گذار خواهد شد.

قیمت پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که با این روند قیمت‌ها در مصالح ساختمانی قیمت هر واحد مسکن ملی کمتر از ۶ میلیون تومان ساخته نخواهد شد.

در طرح نهضت ملی مسکن که دولت در قالب آن ۴ میلیون واحد مسکونی در شهر‌های مختلف می‌سازد که طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی قیمت تمام شده ساخت مسکن ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که وزیر راه وشهرسازی هم این قیمت را تایید کرده و اعلام کرد تا زمانی که قیمت مصالح ساختمانی افزایش نیابد قیمت تمام شده ساخت آن افزایش نخواهد یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.