کد مطلب: ۴۶۹۶۲۷

امضای ۹ قرارداد نفتی در هفته آینده

امضای ۹ قرارداد نفتی در هفته آینده

وزیر نفت از امضای ۹ قرارداد نفتی در دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این موضوع نشان دهنده تداوم کار در صنعت نفت است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیژن زنگنه، وزیر نفت از امضای ۹ قرارداد نفتی در دوشنبه هفته آینده خبر داده و گفته است: این موضوع نشان دهنده تداوم کار در صنعت نفت است.

طبق گزارش شانا، زنگنه با اشاره به اینکه در پارس جنوبی ۱۷ فاز جدید در دریا تمام شده است،‌ گفت:‌ در بخش خشکی نیز ۱۵ پالایشگاه جدید تکمیل و در فاز ۱۴ نیز نخستین واحد پالایشگاهی تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

زنگنه با تاکید بر اینکه از نظر تولید گاز در شرایط خوبی هستیم،‌ ادامه داد: در گازرسانی روستایی با بهره‌برداری از طرح‌های جدید مرتب استان‌ها سبز می‌شوند و دسترسی به شبکه گاز به بالای ۹۵ درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه جهش دوم و سوم پتروشیمی به صورت همزمان در جریان است،‌ افزود:‌ امسال در جهش دوم ۱۷ طرح با تولید ۲۵ میلیون تن افتتاح می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حقیقت تلخه

    چه سودی تا باحال برای قشر ضعیف داشت….سودشون می‌ره تو جیب خودتون تا مهندس شرکت نفت که بهترین امکانات و حقوقو داره…حتی برای کارگری شرکت نفت باید پارتی باشه ….نفت متعلق به مردم ایران است نه دولت و کارکنان شرکت نفت

  • شاهین

    استاد زنگنه دستت درد نکنه با این قراردادها ولی به کارکنان وبازنشستگان هم توجه کن واقعاً مشکلات زیاد شده وباید بهمعشیت آنها توجه خاصی داشته باشی با 4فرزند که همه دانشجو هستند وحقوق کم فکری به حال ما بازنشستگان هم بفرمایید

  • ناشناس

    تا حالا فایده ای واسه مردم داشت؟

  • ناشناس

    سلام جناب زنگنه خسته نباشین بنده رو سکوهای پارس جنوبی کار میکنم با ماهی۳میلیون تومان اونم با هزار منت تازه حقوق برج ۲به ما دادن خواهش میکنم پیگیری کتید تو رو خدا با ماهی ۳تومان من چکار کنم اونم کار کردن رو سکو وسط دریا،خطرات خاص خودشم داره به کنار

  • ناشناس

    بنده کارمند شرکت نفت هستم با 18سال سابقه کار در جنوب حقوقم اینقدر کم هست که هنوز نمیتوانم یک خونه بخرم. شما چرا فکر می‌کنید شرکت نفت خیلی حقوق میگیره. من خواستم ضامن برادرم بشم که 50 میلیون وام بگیره به خاطر حقوق پایین نتونستم. من حاضرم حقوق و محل کارم رو با یک معلم که همیشه بیکار هستن جابجا کنم.