کد مطلب: ۴۸۰۰۲۱

اپلیکیشن صدور فاکتور و مدیریت پرداخت پی‌پینگ

اپلیکیشن صدور فاکتور و مدیریت پرداخت پی‌پینگ

با گسترش ارائه‌ی محصولات و خدمات مختلف در بسترهای آنلاین، نیاز به استفاده از یک درگاه امن، مطمئن و پرسرعت بیش از پیش محسوس است. درگاه پرداخت پی‌پینگ، با ارائه‌ی درگاه پرداخت با امکانات و ویژگی‌های استثنائی و یکپارچگی آن با پلتفرم پرداخت، تمامی نگرانی‌ها را در این زمینه، خاتمه داده است.

صاحبان کسب‌وکار، چه آنلاین و چه آفلاین، بخش زیادی از وقت خود را صرف رسیدگی به امور حسابداری و صدور و گزارش‌گیری از فاکتورها می‌کنند؛ انجام این کارها به شکل سنتی، علاوه بر سختی و زمان‌بر بودن، احتمال اشتباه و خطا را به شدت بالا می‌برد. راهکار یکپارچه پرداخت پی‌پینگ ، امکانات متعددی نظیر فاکتور آنلاین، نرم‌افزار فروشگاهی، درگاه پرداخت اینترنتی و … در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن بتوانید امور مالی کسب‌وکار خود را مدیریت کنید. پی‌پینگ با ایجاد یکپارچگی کامل بین فروشگاه فیزیکی و فروشگاه آنلاین شما، تمام مشکلات رایج حسابداری را از بین می‌برد. در ادامه با برخی از سرویس‌های پرداخت یار پی‌پینگ آشنا می‌شویم.

آیتم مالی

هر آیتم مالی، در واقع نماینده‌ی یک محصول در فروشگاه اینترنتی شماست. در آیتم مالی، اطلاعات مختلف محصول مانند نام، قیمت، بارکد، میزان موجودی در انبار و … درج می‌شود. ساختن آیتم مالی در سرویس پرداختی پی‌پینگ، هیچ محدودیتی ندارد و می‌توانید به تعداد نامحدود آیتم مالی برای هر محصول خود تعریف نمایید. برای هر یک از آیتم‌هایی که در پلتفرم پرداخت پی‌پینگ ثبت می‌کنید، یک لینک اختصاصی و یک QR Code ساخته می‌شود؛ با به اشتراک گذاری این لینک یا کد کیو آر، مخاطبان می‌‌توانند به صفحه محصول (آیتم) مراجعه کنند و در صورت تمایل، آن محصول را خریداری و وجه را از طریق درگاه پرداخت آنلاین، واریز نمایند. همچنین امکان خرید آیتم‌ها به تعداد دلخواه مشتری نیز وجود دارد.

در پلتفرم پی‌‌پینگ، امکانی وجود دارد تا با اتصال پنل خود به سرویس‌‌های پیامکی و ایمیلی، ارسال پیام به مشتریان را کاملا خودکار نمایید. به این ترتیب، پس از آن که مخاطبی از شما خرید کند، اطلاعات خرید به طور خودکار، برای وی ایمیل و پیامک می‌‌شود.

با تگ‌‌گذاری آیتم‌‌های مالی می‌‌توانید محصولات خود را دسته‌‌بندی کنید؛ این حالت برای فروشگاه‌‌هایی مفید خواهد بود که تعداد محصولات آن‌‌ها بسیار زیاد است. علاوه بر این، امکان تعریف کد تخفیف به صورت درصدی یا با مبلغ ثابت، برای هر یک از آیتم‌‌ها وجود دارد.

فاکتور آنلاین

در سیستم فاکتور آنلاین پی‌‌‌‌پینگ، امکان ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پیامک فراهم شده است. به این ترتیب که لینکی برای مشتری ایمیل و پیامک می‌‌‌‌شود و مشتری با کلیک بر روی این لینک به صفحه‌‌‌‌ی فاکتور منتقل می‌‌‌‌گردد. فرد پس از مشاهده‌ی اطلاعات فاکتور، از طریق لینک پرداخت موجود در آن می‌تواند اقدام به پرداخت کند. شما نیز در داشبورد اختصاصی خود، گزارش کاملی از وضعیت پرداخت فاکتور، دریافت می‌کنید.

پلتفرم پرداخت پی‌‌‌پینگ با باشگاه مشتریان یکپارچه می‌‌‌شود و به این ترتیب می‌‌‌توانید اطلاعات مختلف مشتریان را وارد پی‌‌‌پینگ نمایید و در هنگام خرید، تنها با انتخاب مشتری، تمامی اطلاعات مورد نیاز وی را در اختیار داشته باشید. فاکتور آنلاین پی‌‌‌پینگ، امکانات متعدد دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌‌‌دهد که برخی از آن‌‌‌ها عبارتند از:

  • قابلیت صدور فاکتور به صورت درصدی یا با مبلغی ثابت
  • اعمال هزینه‌‌‌ی حمل‌‌‌ونقل بر روی مبلغ فاکتور
  • اعمال مالیات بر ارزش افزوده بر روی محصولات موجود در فاکتور آنلاین
  • امکان استفاده از فاکتور مرجوعی و فاکتور اصلاحی
  • امکان صدور فاکتور رسمی برای مشتریان
  • امکان صدور فاکتور از پلتفرم‌‌‌های دسکتاپ، اندروید، iOS و وب

فاکتور زمان‌بندی شده

فاکتور زمان‌‌‌بندی‌‌‌شده برای حالتی که می‌‌‌خواهید در بازه‌‌‌های زمانی مشخص و با قیمتی معین، برای مخاطبان فاکتور ارسال کنید و مبلغ را به صورت خودکار و آنلاین دریافت نمایید، کاربرد دارد. به عنوان مثال خیریه‌‌ها می‌‌توانند با ثبت یک فاکتور زمان‌‌بندی‌‌شده، هر ماه و به صورت کاملا خودکار، فاکتوری با مبلغ مشخص برای خیرین ایمیل و پیامک کنند.

درگاه پرداخت آنلاین

با گسترش ارائه‌ی محصولات و خدمات مختلف در بسترهای آنلاین، نیاز به استفاده از یک درگاه امن، مطمئن و پرسرعت بیش از پیش محسوس است. عدم استفاده از یک درگاه پرداخت آنلاین با کیفیت و سرعت مطلوب، ضررهای بسیار زیادی را برای کسب‌وکار شما به دنبال خواهد داشت. درگاه پرداخت پی‌پینگ، با ارائه‌ی درگاه پرداخت با امکانات و ویژگی‌های استثنائی و یکپارچگی آن با پلتفرم پرداخت، تمامی نگرانی‌ها را در این زمینه، خاتمه داده است. با استفاده از سرویس پی‌پینگ می‌توانید از طریق API یا SDK درگاه پرداخت، سایت یا اپلیکیشن خود را به درگاه پرداخت وصل کنید؛ علاوه بر این ماژول‌ها و پلاگین‌های پرداختی پی‌پینگ، امکان اتصال به درگاه پرداخت را برای سایت‌های ساخته‌‌شده با وردپرس، پرستاشاپ و سایر سیستم‌های آماده را فراهم می‌کند.

الگوریتم‌های پی‌پینگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هر لحظه بهترین و سریع‌ترین درگاه برای انجام تراکنش در سایت شما انتخاب شود. به عبارت دیگر، در ساعات مختلف شبانه‌روز، بار ترافیکی درگاه‌های مختلف پرداخت، متفاوت است؛ لذا لازم است تا برای انجام تراکنش به صورت پایدار و بدون قطعی، درگاهی انتخاب شود که بار ترافیکی کم‌تری دارد؛ پرداخت‌یار پی‌پینگ با بررسی همه‌ی جوانب، سایت شما را به بهینه‌ترین و پرسرعت‌ترین درگاه وصل می‌کند. مبالغ واریزشده به حساب پی‌پینگ شما به صورت روزانه و طی سیکل‌های شاپرک و در قالب حواله پایا به حساب شما منتقل می‌شود.

نرم‌افزار فروشگاهی

صاحبان فروشگاه‌‌های فیزیکی می‌‌توانند با استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی پی‌‌پینگ، کلیه فرآیندهای پرداختی و مالی خود را خودکار کنند. نرم‌‌افزار فروشگاهی پی‌‌پینگ، به دستگاه پوز شما متصل می‌‌شود و امکان پرداخت فاکتورها با پوز را فراهم می‌‌کند. برخی از امکانات نرم‌‌افزار فروشگاهی پی‌‌پینگ عبارتند از:

  • ساخت فاکتور در کوتاه‌‌ترین زمان و با استفاده از آیتم‌‌های از پیش تعریف‌‌شده
  • ذخیره اطلاعات مشتریان برای تسریع فرایند صدور فاکتورهای تکراری
  • قابلیت اتصال به پوز، بارکدخوان، ترازوی دیجیتال، دستگاه پرینت فیش و استند فروشگاهی
  • یکپارچگی با سایر نرم‌‌افزارها
  • و …

IMG 20200927 084624 اپلیکیشن صدور فاکتور

با استفاده از اپلیکیشن فاکتور پی‌‌پینگ، این امکان را دارید که به تمامی سرویس‌‌های پلتفرم پرداخت پی‌‌پینگ دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال در اپلیکیشن مدیریت پرداخت پی‌پینگ به راحتی می‌توانید برای هر یک از اجناس خود یک آیتم مالی بسازید. وارد کردن اجناس فروشگاه به صورت آیتم مالی با استفاده از اپلیکیشن موبایلی پی‌پینگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر است. به صورت خودکار، برای هر یک از این آیتم‌ها یک لینک پرداخت و یک QR Code ساخته می‌شود. مشتریان با کلیک بر روی لینک پرداخت یا با اسکن QR Code به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شوند و در کم‌ترین زمان، با استفاده از درگاه پرداختی امن و مطمئن، خرید خود را کامل می‌کنند. پس از آن، ایمیل و پیامک خرید نیز برای مشتری ارسال می‌شود.

سیستم گزارش‌‌‌گیری یکپارچه

با انتخاب بازه زمانی دلخواه، می‌‌‌توانید از تمامی پرداخت‌‌‌ها و فاکتورهای صادرشده خود در پلتفرم پرداخت پی‌‌‌پینگ، گزارش‌‌‌گیری کنید؛ همچنین می‌‌‌توانید از این گزارش‌‌‌ها به صورت کاملا حرفه‌‌‌ای، خروجی مد نظر خود را با هر فرمتی دریافت کنید. برای آشنایی بیش‌‌‌تر و ثبت نام در پی‌‌‌پینگ، به سایت پرداخت یار پی‌‌‌پینگ مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.