کد مطلب: ۴۴۱۶۲۱

فیلم «خروج» حاتمی‌کیا به صورت آنلاین اکران می‌شود

فیلم «خروج» حاتمی‌کیا به صورت آنلاین اکران می‌شود

فیلم سینمایی «خروج» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا طی روزهای آینده به صورت آنلاین عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور طولانی‌مدت مردم در خانه‌ها در چند ماه گذشته و آینده، سازمان هنری رسانه‌ای اوج تصمیم به نمایش آنلاین فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گرفت.

همچنین این تصمیم با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع قانونی نمایش در کشور روبرو شد. تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از اوایل هفته آینده در سامانه‌های نمایش آنلاین قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند با خرید قانونی همراه خانواده به تماشای این فیلم سینمایی در فیلیمو و نماوا بنشینند. برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی ابتدا پخش آنلاین مجازی و سپس اکران در سینماها را خواهد داشت.

فیلم سینمایی «خروج» در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مردم در سینماهای سراسر کشور روبه‌رو شد. «خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

به اعتقاد کارشناسان سینما، ظرفیت اکران سالانه فیلم‌ها در کشورمان، کمتر از تولیدات سالانه است؛ بنابراین هر سال شماری از آثار سینمایی، از چرخه اکران عمومی بازمی‌مانند. بنابراین منطقی است که این آثار بدون نمایش در سینما، به نمایش خانگی برسند. تصمیم سازمان هنری-رسانه‌ای اوج و پیش‌قدم شدن در این زمینه، آن هم برای فیلم «خروج» که شانس فروش حداقل ۱۰ میلیارد تومانی را در گیشه سینماها دارد، شجاعانه است؛ زیرا فیلم حاتمی‌کیا در این صورت، شانس کمی برای پرفروش شدن در سینماها خواهد داشت.

منبع: خراسان‌نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.