کد مطلب: ۱۸۸۴۳۵

استاندار تهران:

ایجاد ۱۲۶ هزار فرصت شغلی در استان تهران

ایجاد 126 هزار فرصت شغلی در استان تهران

استاندار تهران با بیان اینکه در برنامه‌ریزی انجام شده باید 126 هزار فرصت شغلی تا پایان سال در این استان ایجاد کنیم، گفت: برای تحقق این مهم و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد باید برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اقدامی اساسی انجام داد.

استاندار تهران با بیان اینکه در برنامه‌ریزی انجام شده باید 126 هزار فرصت شغلی تا پایان سال در این استان ایجاد کنیم، گفت: برای تحقق این مهم و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد باید برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اقدامی اساسی انجام داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد حسین مقیمی شامگاه سه‌شنبه در پایان اولین جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان تهران افزود: اولین جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان تهران به منظور رفع مشکلات تعدادی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برگزار شد.

وی اظهار کرد: به‌منظور رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از این پس هر هفته (سه‌شنبه) جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاران با حضور کارشناسان و روسای دستگاه‌های متولی در استانداری تهران برگزار می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: پروژه‌های عمرانی بزرگ و مهمی با اعتبار قابل توجه توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان‌های استان در حال اجراست که باید برای تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها، مشکلات سرمایه‌گذاران حل شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام برای ایجاد فرصت‌های شغلی، جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری است که اگر بتوانیم موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را در استان تهران رفع کنیم به مسئله اشتغال جوانان کمک شایانی کرده‌ایم.

مقیمی خاطرنشان کرد: در این جلسات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مشکلات خود را مطرح و کارشناسان و روسای دستگاه‌های مربوطه باید در مدت زمان نسبت به رفع مشکلات براساس قوانین و ضوابط اقدام کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران نیز دراین خصوص گفت: در این جلسه به مشکلات 4 سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری و یک سرمایه‌گذار در حوزه کشاورزی رسیدگی شد.

محمد امامی امین ادامه داد: این جلسه با حضور کارشناسان و مدیران کل دستگاه‌هایی هم‌چون صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، راه و شهرسازی، آب، برق ، گاز و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، مقرر شد تا روز سه‌شنبه هفته آینده نسبت به رفع مشکلات این سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی‌شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جلسات رفع موانع سرمایه‌گذاران از این پس به‌صورت هفتگی و منظم در استانداری تهران برگزار می‌شود.

اولین جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی شامگاه سه‌شنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه به مسائل و مشکلات پروژه‌های شهرک گردشگری سلامت در دماوند و فیروزکوه، مجتمع بین راهی در گدوک، پروژه سیبلند، مجتمع خدماتی و گردشگری و نمایشگاه توانمندسازی روستایی و عرضه محصولات کشاورزی در شهرستان فیروزکوه با حضور سرمایه‌گذاران رسیدگی شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.