کد مطلب: ۳۹۳۶۰۶

ایران در فقر کتابخوانی

ایران در فقر کتابخوانی

عدم مطالعه کافی در هر کشور مشکلاتی را در پی خواهد داشت، در ایران هم با توجه به سرانه مطالعه که تقریبا معادل 6 دقیقه در روز می‌باشد باید از پیامدهای این فقر ترسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روزانه ساعت‌ها وقت در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم اما هیچ وقت برای کتاب خواندن حوصله نداریم، حالا دلیل این کوتاهی در خواندن کتاب چیست؟

در تحقیقات مردم نکات زیادی را دلیل سرانه پایین مطالعه در کشور اعلام می‌کنند از جمله کمبود وقت در زندگی، عدم دسترسی آسان به کتابفروشی، قیمت بالای کتاب‌ها، اطلاع نداشتن از کتاب‌های روز و مناسب سلیقه فرد و …

هر کدام از این دلایل را نگاه کنید می‌توانیم راه‌حل‌هایی برای آنها بیابیم و یکی از بهترین راه‌حل‌ها همان اینترنت است که ما را از کتاب دور کرده است.

4 4

راه حل افزایش کتابخوانی

پس از جستجوی فراوان اپلیکیشنی مناسب و کامل برای افزایش کتابخوانی و حل مشکلات دوری از کتاب پیدا کردیم، اپلیکیشن باهوک عدم دسترسی شما به فروشگاه‌های کتاب را سهولت بخشیده و تمامی بخش‌های کتاب را پوشش می‌دهد.

و درمورد کتابهای روز در صفحات اجتماعی خود و بخش ریویو کتابهای روز با سلیقه های متفاوت را معرفی می‌کند.

5 4

در انتها راه حل قیمت کتاب را هم با تخفیف‌های دوره‌ای حل کرده است مثلا این اپلیکیشن که البته وب سایتی هم با نام باهوک دارد، با پرس و جو هایی که ما داشتیم متوجه شدیم که باهوک به مناسبت های مختلف تخفیف هایی را جهت مقرون به صرفه بودن خرید کتاب و حل مشکلات فقر کتابخوانی در نظر می‌گیرد، شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه اجتماعی باهوک از این شرایط ویژه مطلع شوید.

باهوک تا پایان ماه فوریه که به عنوان ماه عاشقان کتاب شناخته شده است هر دو روز کتاب های یک نویسنده را با تخفیف ارائه می‌کند.

6 9

پس دیگر نمی‌توانیم بهانه ای برای عدم دسترسی به کتابفروشی، قیمت بالای کتاب‌ها و اطلاع نداشتن از کتاب‌های روز داشته باشیم تنها بهانه ی کمبود وقت برای کتاب خواندن می ماند که آن هم دست خودمان است و مطمئنا با مدیریت زمان وقت برای کتاب خواندن پیدا خواهیم کرد.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.