کد مطلب: ۴۴۸۸۳۶

پیام تسلیت شرکت آریا کاجیکا به مناسبت درگذشت محمدکریم فضلی

پیام تسلیت شرکت آریا کاجیکا به مناسبت درگذشت محمدکریم فضلی

شرکت آریا کاجیکا طی پیامی درگذشت بنیان‌گذار فقید گروه صنعتی گلرنگ را تسلیت گفت.

محمدکریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و کارآفرین برتر کشور بود. او در هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۱۱ در شهر تویسرکان در استان همدان به‌دنیا آمد و در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ درگذشت.

استاد حاج محمدکریم فضلی از جمله کارآفرینان و تولیدکنندگان برجسته کشور بود که نقش مهمی در اشتغال ده‌ها و شاید صدها هزار تن در اقصی نقاط ایران داشت.

مدیریت شرکت آریا کاجیکا ، نماینده رسمی و انحصاری جت پرینتر شرکت KGK ژاپن در ایران که از همکاران گروه صنعتی گلرنگ است، درگذشت بنیان‌گذار فقید گروه صنعتی گلرنگ را تسلیت گفت. شرکت آریا کاجیکا تامیین کننده مواد مصرفی انواع جت پرینترها در ایران است.

محمدکریم فضلی صنعتگر و کارآفرین برتر کشور، پیش از سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت در بخش خصوصی را آغاز کرد و پس از انقلاب نیز کوشش خود را در حوزه صنایع افزود.

درگذشت او ضایعه بزرگی است که تاثر تمامی فعالان اقتصادی و صنعتگران را به‌ همراه دارد.

او در عمر پر بار و پر فراز و نشیب خود جز به اعتلای نام ایران و عزّت و بزرگی آن نیندیشید و تصویری درخشان از سربازان جبهه‌ تولید در سنگر مقدس کار و تلاش از خود برجای گذاشت.

محمدکریم فضلی، کارآفرینی پرتلاش، الگوساز، سخت‌کوش و مردی از تبار سازندگی و خدمتگزاری بود که میراثش اشتغال ده‌ها هزار نفر در اقصی نقاط ایران است. از جمله موفقیت‌های وی می‌توان به صادرات کالا به کشورهای مختلف جهان حتی در روزگار دشوار تحریم، رونق تولید ملی و اعتلای نام ایران اشاره کرد.

همچنین بنیان‌گذار گروه صنعتی گلرنگ، مردی خیراندیش و نیکوکار بود که علاوه بر توجه به حوزه صنعت و اشتغال همواره به محرومان توجه داشت. کمک‌های خیرخواهانه او دامنه گسترده‌ای داشت که از آن جمله می‌توان به ایجاد بنیاد خیریه و تخصیص بخشی از درآمد گروه به این بنیاد در جهت یاری‌رسانی به مردم نیازمند و مشارکت در امور اجتماعی نام برد.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.