کد مطلب: ۶۰۲۱۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات تغییر قیمت‌ها در روز مذاکرات / پراید رکوردار بیشترین تغییر قیمت!

جزئیات تغییر قیمت‌ها در روز مذاکرات / پراید رکوردار بیشترین تغییر قیمت!

همزمان با آغاز مذاکرات، در مقابل رشد حدود نیم درصدی قیمت طلا، سکه و دلار بازار آزاد، شاخص بورس افت کرد و قیمت دلار صرافی ملی هم ارزان شد. در این میان بیشترین تغییرات برای پراید بود که بیش از یک درصد گران شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان با آغاز مذاکرات وین، بازارها در روز مذاکرات چه واکنشی نشان دادند؟

در مقابل رشد نیم درصدی طلا، سکه و قیمت دلار بازار آزاد، شاخص بورس افت کرد و قیمت دلار صرافی ملی هم ارزان شد. در این میان بیشترین تغییرات برای پراید بود که یک درصد گران شد.

در روز گذشته قیمت طلا سه هزار تومان گران شد و از یک میلیون و ۲۶۵ هزار تومان به یک میلیون و ۲۶۸ هزار تومان رسید. میزان تغییر آن ۰٫۲ درصد رشد بود.

قیمت سکه تمام هم در روز گذشته ۰٫۵ درصد رشد کرد و به ۱۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید. میزان رشد قیمت سکه در حد ۶۰ هزار تومان بود.

قیمت دلار در بازار آزاد ۲۰۰ تومان افزایش یافت و در محدوده ۲۹ هزار و ۳۸۰ تومان قرار گرفت. این نرخ را دنیای اقتصاد گزارش داد که نشان از رشد ۰٫۶ درصدی قیمت دلار بازار آزاد می‌دهد. اما در مقابل قیمت دلار صرافی ملی روز گذشته ۲۰۲ تومان معادل ۰٫۸ درصد ارزان شد.

شاخص بورس هم افت کرد و با بیش از ۴ هزار واحد کاهش افت ۰٫۳ درصدی را ثبت کرد. بورس امروز با شاخص یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحدی آغاز به کار خواهد کرد.

اما در این میان بیشترین واکنش برای بازار خودرو بود که قیمت پراید روز گذشته دو میلیون تومان گران شد و به ۱۷۰ میلیون تومان رسید. شب گذشته خبرآنلاین این نرخ را برای پراید مدل ۱۱۱ گزارش داد که مقایسه‌های تجارت‌نیوز حاکی از افزایش ۱٫۱ درصدی قیمت پراید در روز گذشته است.

بدین ترتیب در روز گذشته هر گرم طلا سه هزار تومان گران شد، هر سکه تمام ۶٠ هزار تومان گران شد، شاخص بورس چهار هزار واحد کاهش یافت، دلار بازار آزاد ٢٠٠ تومان گران شد، دلار صرافی ملی ٢٠٠ تومان ارزان شد و پراید دو میلیون تومان گران شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد بختیاری

    اتفاقاً دلالان وضدوبندازان ورانت خواران بدانند این توافق انجام خواهد شد وخانه ودلار وماشین همچنان روپایین خواهد امد تا سکته رونزدید بروید یک خاکی توی سرتان بریزید

    • ناشناس

      به همین خیال باش

    • ناشناس

      آها منظورت تو خواب؟؟؟؟

    • ناشناس

      شاید راکت بمونه ولی پایین نمیاد