کد مطلب: ۴۷۵۳۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قرمزپوشی یک‌دست بازار سهام / کاهش ۶۰ درصدی ارزش معاملات

قرمزپوشی یک‌دست بازار سهام / کاهش 60 درصدی ارزش معاملات

با وجود حمایت‌‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها از سهم‌های بنیادین بازار امروز با فشار عرضه در 88 درصد سهم‌ها شروع به کار و شاخص کل 2.5 درصد ریزش کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با وجود حمایت‌های دو روز اخیر حقوقی‌ها حدود 2.5 درصد ریزش کرد و به یک میلیون و 607 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن بیش از یک درصد ریزش داشت.

بازار سهام 17 شهریور

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات بازار سهام حدود 60 درصد نسبت به روز قبل کاهش داشت و تعداد معاملات بازار نیز بیش از 50 درصد افت کرده است.

نمادهای خودرویی همچنان با فشار شدید عرضه بیشترین عرضه در بازار را به خود اختصاص دادند و همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار 4320 میلیارد تومان بود که کمترین مبلغ در ماه‌های اخیر بوده است.

صنعت برتر 17

امروز نمادهای شستا و خودرو به عات افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند، همچینن نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با 5003، 4099 و 3358 بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل را داشتند. همچنین نماد پالایشی برترین تقاضا را در بازار داشت.

شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید با حداکثر 1200 سهم برای هر نفر و دامنه قیمت 1660 تا 1750 هزار ریال روز چهارشنبه 99/6/19 در بازار سهام عرضه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا بورس

    تجارت نیوز نامردی نکن بزار بگم شاخص هم وزن هم باید از ۴۳۰ به ۴۰۰ برسه همش شاخص کل نیست اگر مبنا اونه بگیریم باید تا۱۱۰۰ سقوط کنه پس حقوقی ها ودولت دارن نوسان میکنند تا همه سهم های شرکت ها به کف قیمت حمایتی سهام خودشون برسند

  • ناشناس

    سلام
    چرا حقیقی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان نمیتونه خرید کنه ولی حقوقی هر تعداد و رقمی که دلش بخواد خرید میکنه؟

  • ناشناس

    فردا هرکی فروخت دیگه وارد بورس نشه

  • ناشناس

    ۲۱۱ تومنم شد ۴۰۱ الان شده ۳۰۲ تا ابد با بورس میمونم

  • ناشناس

    بورس محکومه به رشد فقط باید صبر کرد تا اونایی که میخان برن بیرون برن

  • علیرضا

    اقا خودمون باعث این بازاریم. وقتی گله ای توی صف میریم انتظار چی داری؟؟؟
    امروز صف خرید ، فردا صف فروش ، دوباره فردا صف خرید. چتونه خدایی. ولک بازار رو ترکوندید. اگر نفروشید هیچی منفی نمیشه. هی نریم همه یجا. یکم روی تحلیل خرید و فروش کنیم. تا یه خبر میاد همه میریزن تو صفها. چه خبرتونه بابااااا

  • ناشناس

    باید بورس رو اتش زد یعنی چی با خون ودل پول جور کردیم حالا از دستمون میره

  • ناشناس

    کدوم حمایت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    عرضه اولیه ها رو توی صف خرید نرید چو بعد از پنجاه درصد رشد ریزش می کنند و تا قیمت اولیه شاید پایین تر هم ریزش کند چو قیمت این شرکت ها واقعی نیست

  • ناشناس

    هیچ حمایتی در کار تبوده ونیستتتت