کد مطلب: ۱۸۹۹۱۵

بازار اندونزی در انتظار ایران

بازار اندونزی در انتظار ایران

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی با معاون اداره آسیا، اقیانوسیه، آفریقا و رئیس بخش آسیا و خاورمیانه وزارت تجارت اندونزی در خصوص برگزاری برنامه‌های مشترک تجاری دیدار کرد.

انور کمری، رایزن بازرگانی ایران در اندونزی، این ملاقات را در چارچوب تفاهمنامه همکاری‌های بین اداره کل توسعه صادرات وزارت تجارت اندونزی با سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد و گفت: محور گفتگوها در این نشست، برگزاری سمینارهای مشترک به منظور شناخت فرصت‌های تجاری دو کشور در سال جدید میلادی و حضور هیات تجاری ایران در اینگونه رویدادها به منظور درک بهتر ظرفیت‌های طرفین بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این جلسه، الیزه، معاون ادارهٔ آسیا، اقیانوسیه و آفریقا اداره کل توسعه تجارت اندونزی، با ابراز خرسندی از همکاری همه جانبه و فعالانهٔ دفتر رایزنی بازرگانی ایران در برگزاری سمینار "شناخت بازار ایران" که سال گذشته در تنگرنگ برگزار شد، از برپایی سمینارهای مشترک دو کشور در آینده استقبال کرد.

گفتنی است، رقم صادرات ایران به اندونزی طی هشت ماهه نخست سال جاری با رشد 184 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به 360 میلیون دلار رسیده و همچنین واردات ایران از اندونزی نیز با کاهش 18 درصدی مواجه شده است.

منبع: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.