خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۵۴۳۴

عملکرد بازار سهام در ۲۳ مهر ماه به روایت یک اینفوگرافیک

روز ریزش ۱۰ هزار واحدی بورس / کدام نمادها بیشترین تاثیر را داشتند؟

روز ریزش 10 هزار واحدی بورس / کدام نمادها بیشترین تاثیر را داشتند؟

شاخص بازار سهام در روز سه‌شنبه 23 مهر ماه یک افت تاریخی را ثبت کرد و با بیش از 10 هزار واحد افت معادل 3.4 درصد از ارزش خود را از دست داد. اما در این روز کدام نمادها بیشترین تاثیر را داشتند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص بازار سهام در روز سه‌شنبه 23 مهر ماه یک افت تاریخی را ثبت کرد و با بیش از 10 هزار واحد افت معادل 3.4 درصد از ارزش خود را از دست داد. اما در این روز کدام نمادها بیشترین تاثیر را داشتند؟ برای پاسخ به این سوال اینفوگرافیک تجارت‌نیوز از عملکرد بازار سهام در امروز را مشاهده کنید.

1 23

شاخص بازار سهام امروز 3.4 درصد افت کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    منکر این نیستم که امروز اکثر سهام صف فروش بود، ولی بهتره بدونیم، هیچ کسی با دید طولانی مدت در سهام ضرر نکرده، به مثبتهای عجیب و غریب عادت کردیم، یه منفی ۳/۵درصد در بورس رو تازه واردها تجربه نکرده بودند و رفتار هیجانی این سرمایه گذاران به منفی بیشتری خوردن نمادها دامن زده. ۴ درصد شاخص ۳۰۰ هزار واحدی با ۴ درصد شاخص ۹۰ هزار واحدی از نظر مبلغ ضرر سهامداران تفاوتی نمیکنه ، لطفا حرفه ای عمل کنیم… اگر تحلیلی روی سهام نداریم با سرمایه مون قمار نکنیم و از تخصص صندوق های سرمایه گذاری استفاده کنیم .?

  • ناشناس

    دولت سرمایه های مردم زیر دست رو کشیده تو بورس بعد با 4تا منفی خوشگل تو شاخص و قیمت سهم سعی داره سهام دارو ببره تو ضرر تا پول از بورس خارج نشه ! اینم دوز و کلکیه برا خودش