کد مطلب: ۴۴۵۵۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دلار کدام کشور در فروردین ماه بازدهی بیشتری داشت؟

دلار کدام کشور در فروردین ماه بازدهی بیشتری داشت؟

روند قیمت انواع دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد طی دوره فروردین ماه امسال، میزان افزایش قیمت دلار استرالیا و آمریکا بیش از دیگر دلارها بوده است.

بازدهی دلار استرالیا و آمریکا بیشتر از دیگر دلارها بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند قیمت انواع دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد طی دوره فروردین ماه امسال، میزان افزایش قیمت دلار استرالیا و آمریکا بیش از دیگر دلارها بوده است.

بر اساس آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی سکه، طلا و ارز تهران، بررسی‌ها نشان می‌دهد در فروردین ماه امسال، دلار استرالیا بیش از ۵٫۳ درصد رشد قیمتی داشته و از ۹۳۶۰ تومان به بیش از ۹۸۶۰ تومان رسیده است.

پس از دلار استرالیا، بیشترین بازدهی مربوط به دلار آمریکا بوده، به طوری که هر دلار آمریکا در فروردین ماه امسال با رشد ۲٫۴ درصدی قیمت از ۱۴۹۰۰ تومان به ۱۵۲۵۰ تومان رسیده است.

656

دلار نیوزلند و دلار کانادا نیز طی دوره مذکور رشد نامحسوسی را به ثبت رسانده‌اند، به طوری که طی این دوره قیمت هر کدام با رشد کمتر از یک درصد همراه شده است.

در میان انواع دلار، دلار سنگاپور و هنگ کنگ در فروردین ماه امسال با کاهش قیمت مواجه شدند.

دلار سنگاپور با افت ۱٫۸ درصدی در فروردین ماه امسال، قیمت آن حدود ۲۰۰ تومان کاهش یافته و به ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

دلار هنگ‌کنگ که ارزان‌ترین دلار بازار بوده نیز در فروردین ماه امسال بیشترین کاهش قیمت را به ثبت رساند، به طوری که این ارز طی دوره مذکور ۳٫۱ درصد کاهش قیمت داشته و قیمت آن از ۲۰۷۸ تومان به ۲۰۱۲ تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار کدام کشورها چیه؟ ارز کدام کشورها ،