کد مطلب: ۴۸۲۸۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازگشت بورس به روزهای اوج / بازدهی سکه منفی شد!

بازگشت بورس به روزهای اوج / بازدهی سکه منفی شد!

در هفته منتهی به 17مهرماه قیمت دلار و طلا افزایشی بود. اما سکه که هفته گذشته صدرنشین بازدهی بازارها بود، این هفته 2.3 درصد بازدهی منفی ثبت کرد. در این میان بورس فرصت پیدا کرد بعد از چند هفته بار دیگر رکورددار بیشترین بازدهی باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ظاهرا بر خلاف هفته‌های گذشته که دو بازار طلا و ارز به صورت پله‌ای رشد می‌کردند، این هفته بورس بعد ازمدت‌ها بار دیگر بیشترین بازدهی را میان بازارهای رقیب کسب کرد.

بورس

بورس این هفته با ثبت بازدهی 2.4 درصدی بعد از چند هفته بار دیگر صدرنشین جدول بازدهی بازارهای مالی شد.

طبق داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس پیش از آغاز این هفته سطح یک میلیون و 503 هزار واحدی را نشان می‌داد و در طول هفته با رشدی حدودا 37 هزار واحدی در پایان معاملات روز چهارشنبه با قرارگرفتن روی سطح یک میلیون و 540 هزار واحد به کار خود پایان داد.

دلار

با این که قیمت دلار در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته بیش از دو هزار تومان ریزش را تجربه کرد و حتی به 26 هزارتومان هم رسید اما خیلی زود بار دیگر به کانال 29 هزار تومان بازگشت.

اسکناس آمریکایی که روز پنج‌شنبه دهم مهرماه براساس نرخ صرافی ملی 28 هزار و 900 تومان معامله می‌شد، با 300 تومان افزایش طی یک هفته در روز 17 مهرماه به 29 هزار و 200 تومان رسید.

اگرچه شاید با ریزش چشمگیر قیمت دلار در ابتدای هفته انتظار می‌رفت که با ادامه روند کاهشی، این بازار این هفته بازدهی منفی ثبت کند، اما همچنان توانست یک درصد بازدهی مثبت داشته باشد.

با لوگو

طلا

طلای 18 عیار که هفته اول مهرماه بیش از هشت درصد بازدهی داشت، این هفته تنها 0.3درصد رشد کرد. قیمت هر گرم طلا 18 عیار در پایان معاملات روز دهم مهر ماه به رقم یک میلیون و 351 هزار و 500تومان رسید، اما با افزایش قیمت چهار هزار 600 تومانی به ‌ازای هر گرم در طول هفته‌ای که گذشته به رقم یک میلیون و 356 هزارتومانی رسید.

سکه

سکه که هفته گذشته با ثبت بازدهی 9.8 درصدی درمیان بازارهای مالی رکوردار رشد بود، این هفته از سایر بازارها عقب ماند و 2.3 درصد هم افت کرد.

براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت سکه بهار آزادی در پایان هفته منتهی به دهم مهر ماه به 13میلیون و 850 هزار تومان رسیده بود. همزمان با سقوط دلار، سکه نیز به کانال 12 میلیون تومانی وارد شد اما در نهایت روز پنج‌شنبه 17 مهرماه با 300 هزار تومان کاهش نسبت به پنج‌شنبه گذشته در قیمت 13 میلیون و 550 هزار تومان ایستاد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن

    باشید تا صبح دولتتون بدمد فعلا که همه کانالهای مالی تحریم شد بانکها هم رفتن تو کما بورس شرکتهای ورشکسته که جزایر ماداگاسکار هم باهاشون ارتباط نداره رشد فیک خواهد داشت

    • ناشناس

      شما هم رشد فکریت فیکه. مگه تا قبل از این با کره مربخ هم کانال مالی داشتیم که حالا نداریم؟!

    • ناشناس

      حالا از ورشکستگی خیالی تو چرا خوشحالی؟! بنظر میرسه ذلال هم نباشی چون ظاهراً دلالی هم ازت نمیاد!

  • ناشناس

    در بلند مدت همیشه بورس بهترین بازدهی رو نسبت به بازار های موازی داشته…

  • ناشناس

    چرا در باره سهام این ۴دردرؤغ می کوید خجالت به کشیید

  • ناشناس

    فعلا دلار و سکه بتازن. نوبت ما هم میرسه

  • امید

    خدا بگم چیکارتون نکنه…
    هر وقت شما میگین بورس دوباره افزایشی شد یا دلار اومد پایین تن و بدنم میلرزه…خدا ازتون نگذره دیگه کاری با مردم کردین وقتی یه خبر خوب میشنون شک میکنن چه شما چه اون آقای مثلا رییس جمهور…

  • ناشناس

    بازار قبلا چی بوده مهم نیست! اگر واقعاً کارشناس داری با علم و استدلال آینده را بگند چی میشه؟

  • ناشناس

    سر تیر بزنید برگشت بورس برای جبران خسارت ۵۰ تا ۶۰درصدی

  • ناشناس

    این هفته . هفته بورسه . هم دلار و هم سکه در این هفته ریزش دارند

  • دا دا

    سلامجالبه.بعضی ها مثل کش کوتاه تومبون هستند. ارام و قرار ندارن .شنبه تو کار سکه هستن. یکشنبه تو کار بورس. دوشنبه تو کار دلار.سه شنبه تو کار طلا. چهارشنبه تو کار ملک. پنج شنبه خودرو.جمعه هم مشغول برنامه ریزی برای اینکه شنبه تو کار کدوم بازار باشن.کارشون این هستش هر جا خودشونهستن بهترین بازار هستش.تو بقیه بازار ها هم نظرمنفی و ناامیدکننده میزارن

  • ناشناس

    ثشاهد و وملی و حکشتی دارم هر کدوم 50-60درصد ضرر …کدوم مثبت!!!!!!