کد مطلب: ۳۰۷۵۷۹

بانک‌ها دلار مردم را می‌خرند

بانک‌ها دلار مردم را می‌خرند

در پی سقوط قیمت دلار از روز گذشته و عدم خرید دلار از سوی صرافی‌ها و داغ‌تر شدن بازار دلال‌ها، بانک مرکزی از تمام بانک‌های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک مرکزی از تمام بانک‌های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.

در پی سقوط قیمت دلار از روز گذشته، و ادامه این روند در بازار آزاد ارز امروز(سه‌شنبه دهم شهریور ماه 1397 ) دارندگان دلار در واکنش به این اتفاق و غلبه بر ترس کاهش قیمت بیشتر برای فروش دلار به بازار ارز هجوم برده و به صرافی‌ها مراجعه کرده‌اند.

در پی انتشار خبر مبنی بر عدم خرید دلار از سوی صرافی‌ها و داغ‌تر شدن بازار دلال‌ها دقایقی پیش بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای از بانک‌های دارای مجوز عملیات ارزی درخواست کرد دلارهای مردم را به قیمت اعلامی بخرند.

متن کامل این اطلاعیه بانک مرکزی به این صورت است که: به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک طی اطلاعیه‌ای و با اشاره به تمایل مردم به فروش ارزهای خود و نیز امتناع دلالان ارز و برخی صرافی ها از خرید ارز، از مردم خواست با مراجعه به شعب ارزی بانک‌های دارای مجوز عملیات ارزی، نسبت به فروش ارزهای خود به قیمت اعلامی اقدام کنند.

در پی سقوط قیمت دلار از روز گذشته و عدم خرید دلار از سوی صرافی‌ها و داغ‌تر شدن بازار دلال‌ها، بانک مرکزی از تمام بانک‌های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.