کد مطلب: ۲۱۲۳۴۱

باکس آفیس / پلنگ سیاه همچنان حاکم پرفروش‌ها

باکس آفیس / پلنگ سیاه همچنان حاکم پرفروش‌ها

فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» در دومین هفته اکران، ۱۴۳ میلیون دلار فروش داشت تا برای دومین هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس باشد.

در هفته پایانی فوریه، «پلنگ سیاه» با فروش ۱۴۳ میلیون دلاری همچنان پرفروش‌ترین فیلم باقی ماند و دو فیلم «شب بازی» و «نابودی» نیز نمایش خود را شروع کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دنیای مارول با عنوان «پلنگ سیاه» دومین هفته نمایش خود را با ۱۴۳ میلیون دلار فروش پشت سر گذاشت. فروش این فیلم نسبت به هفته اول اکرانش ۵۰ درصد کاهش داشت.

در هفته پیش، دو فیلم «شب بازی» و «نابودی» نمایش خود را در سینماهای آمریکای شمالی آغاز کردند و به ترتیب با ۲۳ میلیون و ۱۵ میلیون دلار در رده دومین و چهارمین فیلم‌های پرفروش هفته قرار گرفتند.

فیلم کمدی اکشن «شب بازی» داستان مکس و آنی را در یک مهمانی با تم کارآگاهی روایت می‌کند که پس از دزدیده شدن برادر مکس، آنها وارد یک ماجرای کارآگاهی واقعی می‌شوند. جیسون بیتمن و ریچل مک‌آدامز در این فیلم به کارگردانی جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین ایفای نقش کرده‌اند.

«نابودی» به کارگردانی الکس گارلند و با بازی ناتالی پورتمن، جنیفر جیسون لی، جینا رودریگز و تسا تامپسون در ژانر دلهره و فانتزی بر اساس رمانی به همین نام از جف وندرمیر ساخته شده است.

فیلم تحسین‌شده «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» به کارگردانی مارتین مک‌دونا که یکی از شانس‌های اسکار ۲۰۱۸ است، بعد از دو هفته به جمع ۱۰ فیلم پرفروش برگشت. این فیلم در هفته پیش ۶۹۱ سالن ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش داشت و فروش کل خود را به کمی بیش از ۵۰ میلیون دلار رساند.

آفیس ۲۳ فوریه ۱ مارس ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.