کد مطلب: ۵۲۲۰۲۲

با دنیای جنجال انگیز گیمرها آشنا شوید

با دنیای جنجال انگیز گیمرها آشنا شوید

در دنیای امروزی، شغلی به نام گیمر وجود دارد و این افراد کسانی هستند که برای بازی‌های حرفه‌ای درآمدهای کلانی می‌گیرند. همانطور که می‌دانید خرید انواع لپ تاپ متناسب با نیاز هر شغل متفاوت است، یکی از انواع لپ‌تاپ‌ها مختص گیمرها طراحی شده است.

شاید تعجب کنید اما در دنیای امروزی، شغلی به نام گیمر وجود دارد! و این افراد کسانی هستند که برای بازی‌های حرفه‌ای درآمدهای کلانی می‌گیرند. همانطور که می‌دانید خرید انواع لپ تاپ متناسب با نیاز هر شغل متفاوت است، یکی از انواع لپ‌تاپ‌ها مختص گیمرها طراحی شده است، در نتیجه به ابزارهای حرفه‌ای مانند لپ‌تاپ‌هایی با سخت‌افزارهای قدرتمند نیاز دارند، البته اصطلاح گیمینگ فقط به این افراد محدود نمی‌شود، حتی شامل بازیکن‌هایی هم می‌شود که شیفته بازی‌های هیجان‌انگیز گیمینگ هستند، و برای این بازی‌ها حتی حاضرند شرط‌بندی کنند. گیمینگ، امروزه به یک تفریح جنجال آفرین بین نوجوانان و جوانان بیش از پیش تبدیل شده، که خواب و خوراک را از یک عده کاملا دزدیده، با این وجود این هم نوعی سبک زندگی جدید است.

IMG 20210315 091104

خوش‌نام‌ترین برندهای لپ‌تاپ‌های گیمینگ

یکی از خوش‌نام‌ترین و بهترین برند لپ‌تاپ، برند ایسوس است، بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای با بهترین لپ تاپ Asus برای بازی آشنا هستند، یکی از آن‌ها لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus G14، این لپ‌تاپ یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان است، باتری قدرتمند و کیبورد شگفت‌انگیز این لپ‌تاپ، لذت بازی را دوچندان می‌کند، ظرافت و لبه‌های باریک این لپ‌تاپ هیجان‌انگیز، طراحی زیبایی از نظر بصری به آن بخشیده، اما برند ریزر، یکی از بزرگترین شرکت‌های تجهیزات گیمینگ است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند، لپ‌تاپ RaZer Blade15 یک نمونه اعلا از محصولات این شرکت است که عملکرد حرفه‌ای دارد، رفرش ریت سریع نمایشگر این لپ‌تاپ، برای بازی کردن بسیار فوق‌العاده است، حافظه ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش غول آسای ۱۵ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل، هوس یک بازی هیجان‌انگیز را به دل طرفدارانش می‌گذارد.

IMG 20210315 091138

ابزارهایی که هیجان بازی را چند برابر می‌کند

از مهم‌ترین این ابزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

موس گیمینگ

موس یکی از ابزارهای مهم گیمرها هست که باید در انتخاب آن دقت کنید یکی از موس‌های فوق‌العاده گیمرها از شرکت ایسوس، Asus Rog Gladius II WiReLess است که قابلیت ۵۰ میلیون بار کلیک را دارد.

کیبورد حرفه‌ای

یکی از کیبوردهای حرفه‌ای، از شرکت تسکو به نام TK8021L که در برابر مایعات، نفوذناپذیر است، ۱۰۴ کلید و چراغ پس‌زمینه کیبورد، درخشندگی زیبایی دارد.

دسته گیمینگ

TG 135 W تسکو، یکی از دسته‌ها با طراحی ارگونومیک و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که ۳ ساعته شارژ می‌شود.

مانتیور گیمینگ

رفرش ریت مانیتور یکی از ویژگی‌های مهم در لپ‌تاپ گیمینگ است که مانیتور ۲۴ اینچی Asus VA24EHE با رزولوشن فول اچ‌دی یکی از نمونه‌های فوق‌العاده با رفرش ریت تا ۷۵ HZ می‌باشد.

چندی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال ۲۰۲۱

لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Legion Y540 15 یکی از لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای گیمینگ است، این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، رفرش ریت ۱۴۴HZ هیجان یک بازی را برای شما به یادگار نگاه می‌دارد، ایسر یکی دیگر از برندهای محبوب لپ‌تاپ گیمینگ از سری predator است که امکانات خاص آن، جذابیت و شهرت ویژه‌ای بین دوستداران بازی ایجاد کرده است، Acer Predator Helios 300 مدل، از لپ‌تاپ‌های جدید ایسر می‌باشد، کارت گرافیک Geforce RTX 2060 و نمایشگر full HD شامل مشخصات این لپ‌تاپ حرفه‌ای به شمار می‌آید و TUF Asus مدل A15 که جایگاه منحصر به فردی بین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارد و بازی‌های سنگین را با کیفیت فوق‌العاده و کارت گرافیک GTX 2060 به نمایش می‌گذارد، و نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها، استحکام فوق‌العاده‌ای دارد.

ویژگی‌های کلی لپ‌تاپ‌های گیمینگ

  • معمولا باتری ضعیفی دارند
  • طراحی خشنی دارند
  • مجهز به قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی
  • سنگین وزن و غیر قابل حمل هستند
  • دارای حافظه SSD

IMG 20210315 091229

ریزر خالق اولین و برترین‌ها در دنیای گیمرها

ریزر یکی از شرکت‌های امریکایی قدر در حوزه تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که توانست، لوازم جانبی بازی با قدرت بالا را تولید کند و جوایز ارزنده‌ای شامل تولید بهترین موس بی‌سیم بازی و صفحه کلید مکانیکی را از آن خود کند، همچنین ریزر با گردآوری تیم متخصص و نوآور، خلاقانه‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی را متناسب با هر بودجه‌ای عرضه کرد. Razer Blade 15 اولین لپ‌تاپ گیمینگ با صفحه کلید نوری بود که به طور شگفت‌انگیزی رضایت گیمرها را به خود جذب کرد، از دیگر محصولات نوآورانه این شرکت، موس مخصوص بازی Razer Death Adder Elite است که ریزر اولین شرکت تولید موس بازی بود. حمایت مالی ریزر از گیمرها در مسابقات گیمینگ، حرکت هوشمندانه‌ای بود که با استقبال زیادی موجه شد، و این افتخارات در دنیای بازی، توجه برندهای دیگر مانند لنوو و ایسوس را به فضای رقابتی جلب کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.