کد مطلب: ۵۳۶۴۴۹

بتن آماده از کجا بخریم؟

بتن آماده از کجا بخریم؟

بتن یک محصول دانش‌محور و مهندسی است که مطابق با طرح اختلاط مهندسی شده و با استفاده از پیشرفته‌‌ترین تجهیزات تولید و توسط تراک میکسرها به محل ساخت منتقل می‌شود. اما هنوز هم برای بسیاری از سازندگان، خرید بتن آماده از یک کارخانه معتبر موضوع چالش برانگیزی است.

بتن آماده که سال‌هاست جایگزین بتن سنتی شده است در کارخانه‌های بتن تولید می‌شود. بتن یک محصول دانش‌محور و مهندسی است که مطابق با طرح اختلاط مهندسی شده و با استفاده از پیشرفته‌‌ترین تجهیزات تولید و توسط تراک میکسرها به محل ساخت منتقل می‌شود. اما هنوز هم برای بسیاری از سازندگان، خرید بتن آماده از یک کارخانه معتبر موضوع چالش برانگیزی است. برای آنکه بتوانید معتبر بودن یک کارخانه بتن را تشخیص دهید، باید به برخی از نکات مهم توجه کنید.

چطور بهترین کارخانه بتن آماده را شناسایی کنیم؟

بیشتر سازندگان به ویژه آنهایی که تازه ساخت و ساز را شروع کرده‌اند، در پیدا کردن کارخانه بتن آماده معتبر، مشکل دارند. بتن قلب ساختمان و مهم‌ترین عنصر بکار رفته در ساخت و ساز است. سازه‌های ساختمانی بیشترین استحکام خود را از بتن می‌گیرند و کیفیت بتن تاثیر بسیار زیادی در میزان مقاومت آن و در نتیجه کیفیت و مقاومت نهایی ساختمان دارد. نکات مهمی که در رابطه با خرید بتن باید رعایت شوند عبارتند از:

فاصله کارخانه تا محل پروژه:

جالب است بدانید بتن پس از تولید و انتقال به تراک میکسر (خودروی حمل کننده بتن آماده)، برای حفظ کیفیت خود باید در مدت زمان مشخصی به محل پروژه برای بتن‌ریزی انتقال یابد، نوع خودروهای حامل بتن، با توجه به بافت‌های مختلف شهر، تاثیر زیادی در زمان رسیدن بتن به پرژه دارند.

بررسی تجهیزات و امکانات کارخانه

با توجه به اینکه بتن یک محصول دانش‌محور است، در کنار داشتن علم تولید آن که یک علم مهندسی می باشد، داشتن تجهیزات بروز و مناسب برای به دست آوردن بالاترین کیفیت تولید بتن از ملزومات کارخانه‌های بتن معتبر می‌باشد. همچنین داشتن راهکار برای روبرو شدن با شرایط خاص و شرایط جغرافیایی مختلف، امکانات نیاز به پمپاژ و سایر تجهیزات انتقال بتن، پیشنهادات مربوط به مواد اولیه تولید بتن، میزان اختلاط و حجم بتن انتقال داده شده و تطابق آن با استانداردها و موارد دیگر نیز از موارد مهم می‌باشند.

میزان اعتبار و کیفیت ارائه خدمات

در هر کسب و کاری، خوش نامی و اعتبار بالا برای مشتریان مزیت محسوب می‌شود و خوشنامی چیزی است که تنها در صورت ارایه خدمات مناسب توسط کسب و کارها به مشتریانشان به دست می‌آید.

موارد دیگری که باید در خرید بتن آماده در نظر گرفت

موارد بالا نکاتی هستند که تاثیر زیادی در کیفیت بتن نهایی دارند. از دیگر نکات مهم در خرید بتن ظرفیت تولید و ظرفیت حمل کارخانه بتن می‌باشد، که بلافاصله پس از درخواست شما برای خرید بتن، متوجه این مساله می‌شوید. فرآیند بتن‌ریزی شما با توجه به مقدار حجم مورد نیاز شما، می‌تواند چندین روز زمان نیاز داشته باشد و بتن شما در چندین مرحله به محل پروژه شما حمل و ریخته شود. کارخانه‌هایی که میزان تولید بالا و همچنین تجهیزات زیاد و مناسبی دارند (که این مورد نیز از مزایای کارخانه.های بتن به حساب می‌آید)، سفارش شما را سریع پردازش کرده و به محل پروژه شما انتقال می‌دهند و به دلیل داشتن این مزیت، می‌توانند فرآیند بتن‌ریزی شما را به صورت پیوسته و مستمر پیش ببرند.

از کجا بتن آماده بخریم؟

مجموعه بتن پارس زاگرس ، که در سال ۱۳۹۹ موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده از وزارت صنعت معدن و تجارت شد، بزرگترین و مجهزترین مجموعه تولید بتن در استان تهران می‌باشد. این کارخانه با داشتن بروزترین تجهیزات تولید بتن و همچنین قوی‌ترین سیستم لجستیک، با سابقه طولانی در ارائه بهترین خدمات بتن آماده، شرکتی معتبر و محبوب با افتخارات و تقدیرهای فراوان است. فروش بالا، کیفیت بتن عالی و مشتری مداری، برخی از ویژگی‌‌های منحصر به فرد مجموعه بتن پارس زاگرس هستند.

خرید اینترنتی بتن آماده امکان‌پذیر است؟

با توجه به اینکه بتن یک محصول دانش‌محور است و طرح مهندسی تولید آن بستگی به شرایط پروژه‌ای دارد که قرار است در آن استفاده شود، تا به امروز چنین امکانی وجود نداشت. همچنین با توجه به اینکه امروزه بیشتر کارها توسط اینترنت انجام می‌شود، جای خالی این مورد به شدت حس می‌شد. مجموعه بتن پارس زاگرس، پس از مدت‌ها تحقیق، سرانجام رزرو آنلاین بتن را امکان‌پذیر کرد. شما می‌توانید به راحتی چند کلیک، اقدام به رزرو آنلاین بتن نمایید.

به راحتی می توان از طریق وب‌سایت مقدار متراژ مورد نیاز، رده بتن، نوع پمپاژ، زمان و ساعت بتن‌ریزی و هر مورد دیگر را انتخاب کرد. خرید آنلاین بتن گام بزرگی بود که توسط بتن پارس زاگرس، برداشته شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فکر میکنم از ۱۰۰ دستگاه کمتر میکسر دارند
    ولی به طور کلی واقعا بزرگ و با کیفیت هستند
    البته ما با واحد پارس اینها قبلا کار کردیم
    و خیلی منظم بودند

  • میر...

    چند وقت پیش ما ازشون خرید کردیم البته از بتن زاگرس
    خداییش کارشون واقعا خوب است
    به ما گفتند که خودتان هم از هر جا دوست دارید
    آزمایشگاه بیاورید ولی کیفیت فوق العاده بود
    پروژه قبلی را با یک شرکتی تو تهرانپارس کار کردیم که پدرمون را درآورد
    یه چیز جالبی که دارن اینه که بتن که شروع میشه
    پیامک میاد که خیلی به درد می‌خوره

  • علی غفاری

    ما که خواستیم یه ساختمون بسازیم
    سیمان سر به فلک گذاشت
    قبلا نیم متر بتن کم و زیاد مهم نبود
    الان گرم هم مهمهبتن را هم فکر نمیکنم فعلا بشه آنلاین خرید چون خیلی جزئیاتش زیاده
    و حالا حالا ها جا داره به اون حد برسه
    ولی خوب شاید در آینده اینم آنلاین شد