کد مطلب: ۸۹۷۲۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

هدست اپل ویژن پرو، بازی‌های متاورس را متحول می‌کند

هدست اپل ویژن پرو، بازی‌های متاورس را متحول می‌کند

ویکتوریا وی‌آر یک توسعه‌دهنده واقعیت مجازی، قصد دارد با راه‌اندازی برنامه متاورس، پتانسیل فناوری‌های وب ۳ را روی جدیدترین هدست اپل به نمایش بگذارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هدست مورد انتظار اپل ویژن پرو آماده است تا یک برنامه متاورس فراگیر را معرفی کند. این برنامه توسط یک شرکت مرتبط با بلاکچین، توسعه یافته است. ویکتوریا وی‌آر توسعه‌دهنده واقعیت مجازی (VR) که با رمز ارزها کار می‌کند، ، قصد دارد تجربه‌ای فراگیر در متاورس را با گرافیک‌های بسیار واقع‌گرایانه ارائه دهد.

طرح بلندپروازانه متاورس ویکتوریا وی‌آر

برنامه متاورس ویکتوریا وی‌آر قرار است قابلیت‌های پیشرفته هدست اپل ویژن پرو را به نمایش بگذارد.

این اقدام، ورود اپل به اکوسیستم واقعیت مجازی را رقم می‌زند و ویژن پرو را به عنوان رقیبی برای هدست متا کوئست متا (پیشتر فیسبوک) معرفی می‌کند.

متاورس ویکتوریا وی‌آر با پشتیبانی از توکن VR

متاورس ویکتوریا وی‌آر توسط توکن VR، یک رمز ارز مبتنی بر اتریوم که از استاندارد ERC-20 پیروی می‌کند، قدرت گرفته است.

کاربران فعال و سهامداران توکن VR پاداش دریافت می‌کنند؛ به این صورت که نیمی از درآمد حاصل از فروش دارایی‌های درون بازی به این شرکت‌کنندگان بازتوزیع می‌شود.

براساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار توکن VR در حال حاضر 103 میلیون دلار است و ارزش آن در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

ویکتوریا وی‌آر متعهد به ایجاد یک محیط فراگیر در متاورس خود است و از مدلی نوین برای پرداخت استفاده می‌کند. این رویکرد اطمینان می‌دهد که تمام کاربران با شرکت فعال در متاورس می‌توانند توکن VR را به دست آورند.

متاورس زمینه‌ای در حال رشد

رونمایی از برنامه متاورس ویکتوریا وی‌آر بر روی هدست اپل ویژن پرو در لحظه‌ای کلیدی اتفاق می‌افتد، زیرا مفهوم متاورس علاقه روزافزونی در بین شرکت‌های فناوری به دست آورده است. با ترکیب فناوری بلاکچین با واقعیت مجازی، ویکتوریا وی‌آر قصد دارد تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب از متاورس را روی هدست اپل ویژن پرو ارائه دهد.

با توسعه توجه متاورس، انتشار برنامه متاورس ویکتوریا وی‌آر بر روی هدست اپل ویژن پرو می‌تواند یک توسعه قابل توجه در بلاکچین و تکنولوژی VR باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.