فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۱۹۸۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سناریوهای محتمل برای بیت‌کوین / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟

سناریوهای محتمل برای بیت‌کوین / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟

بیت‌کوین بعد از سقوط تا ۳۵ هزار دلار در این محدوده تثبیت شده اما احتمال ریزش بیشتر از این محدوده هم وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از سقوط ۱۸ درصدی بیت‌کوین در سه روز اخیر رسانه‌های خارجی دلایل این ریزش را سیاست‌های ضدتورمی فدرال رزرو، نااطمینانی بازارها و قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال عنوان کردند.

اگرچه بسیاری بعد از ریزش بیت‌کوین دوباره اقدام به خرید این ارز در کف قیمتی کردند اما برخی پیش‌بینی می‌کنند ممکن است کف قیمتی بیت‌کوین پایین‌تر از ۳۵ هزار دلار باشد.

کارشناسان عقیده دارند اگر محدوده ۳۵ هزار دلار از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار هم ریزش می‌کند و بر اساس سیگنال‌های تکنیکال در نمودار روزانه احتمال ریزش بیت‌کوین از محدوده ۳۵ هزار دلار وجود دارد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها اعلام کرد پس از ایجاد حمام خون در بازار سهام، معامله‌گران رمزارزها پیش از جلسه سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال‌ رزرو، به دنبال حذف خطر از پرتفوی خود هستند. در صورتی که محدوده ۳۴ هزار دلاری از دست برود، احتمالا هیچ حمایت دیگری تا سطح ۳۰ هزار دلار وجود نداشته باشد.»

اما از طرفی هم بسیاری عقیده دارند ۳۵ هزار دلار کف قیمتی معتبری برای بیت‌کوین محسوب می‌شود.

رسانه‌ها گزارش دادند السالوادور از فرصت سقوط ارزهای دیجیتال استفاده کرده و دوباره حدود ۴۱۰ بیت‌کوین با میانگین قیمت ۳۶ هزار دلار خریده است.

از طرفی سختی شبکه بیت‌کوین به مقدار استخراج این ارز بستگی دارد به شدت افزایش یافته و این یعن استخراج کنندگان با وجود ریزش قیمت این ارز ظرفیت استخراج خود را افزایش دادند.

تکنیکال

اندیکاتور مکدی در نمودار روزانه سیگنال منفی دارد و به نظر می‌رسد ریزش ادامه خواهد داشت اما این اندیکاتور در نمودار ۴ ساعته در حال صدور سیگنال خرید است.

کندل‌ها در محدوده قیمتی ۳۵ هزار دلار کف کانال اندیکاتور بولینگرباند را سوراخ کردند و این می‌تواند سیگنالی مبنی بر بازگشت قیمت باشد اما تا زمانی که سایر ابزارهای تکنیکال سیگنال برگشت صادر نکردند بازگشت قیمت بعید است.

در نمودار روزانه شاخص مقاومت نسبی در محدوده اشباع فروش قرار دارد اما به نظر می‌رسد این شاخص در حال بازگشت از محدوده اشباع فروش است.

MFI که نشان دهنده ورود و خروج پول از ارز دیجیتال بیت‌کوین است در حال ورود به محدوده اشباع فروش است و این نشان از ترس حاکم بر بازار و فروش گسترده بیت‌کوین است.

کارشناسان عقیده دارند زمانی که سیاست‌های ضدتورمی اعمال می‌شود دارایی‌های پرریسک مانند بیت‌کوین زودتر از بقیه دارایی‌ها به فروش می‌رسند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار