فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۳۶۱۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی صعود رمزارزها! / فرمان اجرایی چه تاثیری بر بازار دارد؟

پیش‌بینی صعود رمزارزها! /  فرمان اجرایی چه تاثیری بر بازار دارد؟

این روزها بحث فرمان اجرایی ارزهای دیجیتال به جریان اصلی گفتگوی فعالان بازار تبدیل شده است. اما این فرمان چه تاثیری بر بازار دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، جو بایدن فرمان اجرایی رمزارزها را امضا کرد و طبق این فرمان نهادهای نظارتی و آژانس‌های مالی باید در رابطه با مزایا و خطرات احتمالی بلاکچین و ارز دیجیتال تحقیق کنند. اما این موضوع چه تاثیری بر فناوری بلاکچین دارد؟

مت هوگان، مدیر اجرایی ارشد بیت‌ویز عقیده دارد فرمان اجرایی ارزهای دیجیتال باعث رشد بازار می‌شود. او می‌گوید: این فرمان اجرایی آغازگر مرحله جدیدی از بازار گاوی کریپتو است.

«بازار ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به جریان اصلی به مقررات بهتر و واضح‌تری نیاز دارد. بیاید خودمان را گول نزنیم. یک نفر باید در این بازار از سرمایه‌گذاران حمایت و آن‌ها را در برابر کلاهبرداری محافظت کند. فکر می‌کنم به نتیجه‌‌ای که همه به آن امیدواریم می‌رسیم.»

هوگان معتقد است که فرمان اجرایی می‌تواند به جذب سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال کمک زیادی کند. زیرا فقدان قانون و زیرساخت مشخص، سرمایه سنتی به بازار وارد نمی‌شود.

این دستور اجرایی ما از لحاظ شفافیت نظارتی ما را بهترین نوع بازار نمی‌رساند اما حداقل پیشرفتی محسوس در گذار به سیستم مالی جدید است.

او در ادامه مصاحبه گفت: بسیاری از افراد ثروتمند فکر می‌کنند که فناوری بلاکچین و رمزارزها مخرب‌اند و سلطه دلار را کاهش می‌دهد. اگر چارچوب نظارتی بر بازار حاکم شود این افراد رویکرد بهتری نسبت به بازار پیدا می‌کنند. من فکر می‌کنم فرمان اجرایی یک سیگنال صعودی برای بازار است.

این صرفا ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و نباید مبنای تصمیم‌گیری قرار گیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار