فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۱۴۸۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

اختتامیه رویداد بزرگ دانشگاهی کشور با عنوان جشنواره روابط عمومی برگزار شد

اختتامیه رویداد بزرگ دانشگاهی کشور با عنوان جشنواره روابط عمومی برگزار شد

نمایشگاه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی که از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغار به کار کرده بود، در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اختتامیه آن برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، اختتامیه رویداد بزرگ دانشگاهی کشور با حضور معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، مشاور دکتر کلانتری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ارتباطات، مدیر گروه رشته روابط عمومی و اعضای هئیت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این جشنواره همراه اول و فولاد مبارکه حامی مالی بودند که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: خرسندیم که دانشجویان و اعضای انجمن منجر به رونق دانشگاه هستند. اسلامی افزود: بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد و خوشبختانه با استقبال دانشجویان و اساتید مواجه شد.

رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی، سال گذشته در بخش‌های مختلف مقام آوردند و امسال هم شاهد فعالیت بی‌نظیر این مجموعه هستیم. علی اصغر کیا افزود: روابط عمومی در ارگان‌ها و سازمان‌ها نقش حائز اهمیتی دارد و افرادی که در این جایگاه مشغول به فعالیت هستند نزدیک‌ترین فرد به مدیریت ارگان‌ها هستند. وی تاکید کرد: فضای دانشگاه یک فضای چمناسبی است که علاوه بر یادگیری نظری و علمی مطالب، در زمینه عملی نیز همین انجمن‌ها بسیار موثر و مفید واقع می‌شوند. در این برنامه مسابقه رویداد ایده‌ها برگزار شد که نمایندگانی از استارتاپ روابط عمومی یک، ارتباطات و روابط عمومی در قرآن، یاریتو، توسعه و پویایی و هوشمندسازی گردشگری حضور یافتند و از ایده‌های خود و علت شکل‌گیری این ایده توضیحاتی ارائه دادند. در پایان پس از اجرای موسیقی، از معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، مدیر معاون فرهنگی اجتماعی، حامیان مالی جشنواره، اعضای هئیت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز روابط عمومی، برگزیدگان رویداد ایده‌ها و منتخبین در عرصه‌های مختلف عکاسی، نویسندگی، گرافیک، تدوین و موشن تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.