خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۴۷۷۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

توانمندسازی انجمن‌های دانشجویی در نخستین جشنواره روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی

توانمندسازی انجمن‌های دانشجویی در نخستین جشنواره روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی

دبیر انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی درباره برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی گفت: این جشنواره با حمایت وزارت علوم و به صورت کشوری برگزار شد. سیدوهاب امت محمدی افزود: دانشگاه‌های سراسر کشور برای حضور در این جشنواره، نمایندگانی فرستادند تا در جشنواره با هدف توانمندسازی روابط عمومی‌های انجمن‌ها و اتحادیه‌ها حضور یابند. به‌عنوان مثال اتحادیه اقتصاد و گردشگری کنار دیگر انجمن‌ها در این جشنواره حاضر بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز، دبیر انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد: همراه اول و فولاد مبارکه حامی مالی برنامه ما بودند و اگر حمایت این دو شرکت نبود به هیچ وجه برگزاری این رویداد علمی تخصصی میسر نمی شد. همچنین پارک علم و فناوری نیز در کنار ما بود که منجر به برگزاری رویداد ایده‌ها شد.
سیدوهاب امت محمدی عنوان کرد: گروه‌هایی که دارای ایده بودند، ایده‌های اصلی خود را مطرح کردند و سرپرست پارک علم و فناوری براساس شرایط و ضوابط، ایده‌های برتر را انتخاب و مورد حمایت قرار دارند. وی تاکید کرد: ایده‌های مطرح شده در حوزه روابط عمومی بود که چهار نفر در این رویداد به عنوان ایده  منتخب معرفی شدند.

دبیر انجمن علمی_دانشجویی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: جشنواره در سه محور نشست‌ها و پنل‌ها ، بوت‌کمپ روابط عمومی و نمایشگاه روابط عمومی برگزار شد؛ در نمایشگاه روابط عمومی ۳۳ غرفه در حوزه‌های مختلف خبرگزاری‌ها، خیریه‌ها، انجمن‌ها، سازمان‌های فعال در عرصه روابط عمومی و... حضور داشتند.

برگزاری 2 پنل اختصاصی رسانه توسط تجارت‌نیوز

وی در ادامه افزود: یکی از خبرگزاری‌ها که در نمایشگاه حضور داشت، تجارت‌نیوز بود. غرفه پایگاه خبری تجارت‌نیوز با برگزاری دو نشست علمی  در جشنواره، از فعال‌ترین غرفه‌ها بود. از طرفی راهنمایی و جذب علاقه‌مندان به مباحث خبر از میان دانشجویان دانشکده ارتباطات، از دیگر اقدامات مثبت این غرفه بود.

IMG_20240603_174129_300



امت محمدی با عنوان اینکه غرفه برتر، غرفه مهارت افزایی بود، ادامه داد: در اختتامیه نمایشگاه، جشنی را برگزار کردیم که از اعضای هیات علمی روابط عمومی به پاس زحماتشان در دانشکده ارتباطات‌، همچنین از برترین‌های رویداد ایده‌ها، کادر اجرایی این جشنواره و منتخبین آثار رسانه‌ای، نویسندگی، عکاسی و گرافیک تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه «چیه کسی روابط عمومی بهتری دارد»، در مراسم اختتامیه برگزار شد و در پایان به رسم یادبود جوایزی به منتخبین اهدا شد؛ همچنین گروه نوازندگی نیز در اختتامیه حضور داشتند.

سیدوهاب امت محمدی در پایان افزود: این رویداد با ۳۳ نفر کادر اجرایی با تمامی نواقص برگزار و به پایان رسید و امیدواریم که در دومین جشنواره دانشگاهی کشور تمامی نواقص موجود برطرف شود و شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه در سال آینده باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.