فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۶۱۰

ماهسون قرمزی گل خواننده اهل ترکیه به پزشکیان چه گفته؟

ماهسون قرمزی گل خواننده اهل ترکیه به پزشکیان چه گفته؟

ماهسون قرمزی گل خواننده اهل ترکیه گفته اگر مسعود پزشکیان مشکلات زنان را حل کند در ایران کنسرت میگذارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ماهسون قرمزی‌گل، خواننده و کارگردان سرشناس اهل ترکیه با انتشار متنی در روایتگر اینستاگرام خود به زبان فارسی از مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری جمهوری اسلامی خواست تا اصلاحاتی را انجام دهد که زندگی زنان ایرانی را بهبود ببخشد.

ماهسون نوشت: «من به آقای رئیس جمهور مسعود پزشکیان تبریک می‌گویم. بزرگ‌ترین درخواست من از شما انجام اصلاحاتی است که زندگی زنان ایرانی را بهبود بخشد و از آنها در برابر خشونت محافظت کند. من صمیمانه از شما درخواست می‌کنم که اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که زنان ما زندگی آرام‌تر و شادتر و عاری از ظلم و خشونت دارند.»

این خواننده افزود: «اگر این اصلاحات را اجرا کنید به شما قول می‌دهم. در بزرگ‌ترین ورزشگاه ایران کنسرت رایگان خواهم داد.»

ماهسون قرمزی‌گل با نام اصلی عبدالله بازِنجیر خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده اهل ترکیه است. ماهسون همچنین به دلیل مشارکتش تا سال ۲۰۰۲ با یکی از شرکت‌های پیشرو تولید موسیقی در ترکیه به نام پرستیز موزیک، به عنوان یک تاجر نیز شناخته می‌شود.

او در سال‌های کنونی بیشتر فعالیت‌های هنری‌اش را در پوشش سینما و تلویزیون به‌نمایش گذاشته است. از آلبوم‌های مشهورش «عروس کوچک»، «گوش‌بده» و «ساری ساری» را می‌توان نام برد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.