فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۷۰۶۹۶

اقتصاد در قرن بیست‌ویکم: اقتصاد اشتراک‌گذاری

اقتصاد در قرن بیست‌ویکم: اقتصاد اشتراک‌گذاری

دنیا دارد تغییر می‌کند. بچه‌های دهه هفتاد و هشتاد امکاناتی در اختیار دارند که ما خوابشان را هم نمی‌دیدیم. ما دایره‌المعارف ده‌جلدی داشتیم، آن‌ها از ابتدا ویکی‌پدیا داشتند. ما کلاس آموزش ویندوز می‌رفتیم، آن‌ها از یوتیوب هر چیزی را یاد می‌گیرند. ما به زحمت شش آهنگ بر روی یک کاست ضبط می‌کردیم، آن‌ها مختارند بین

دنیا دارد تغییر می‌کند. بچه‌های دهه هفتاد و هشتاد امکاناتی در اختیار دارند که ما خوابشان را هم نمی‌دیدیم. ما دایره‌المعارف ده‌جلدی داشتیم، آن‌ها از ابتدا ویکی‌پدیا داشتند. ما کلاس آموزش ویندوز می‌رفتیم، آن‌ها از یوتیوب هر چیزی را یاد می‌گیرند. ما به زحمت شش آهنگ بر روی یک کاست ضبط می‌کردیم، آن‌ها مختارند بین اسپاتیفای، پلی‌‌موزیک، ساوندکلاود و هزاران اپ دیگر آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنند. اسنپ و تپسی، دیوار و شیپور، دیجی‌کالا و بامیلو، اسنپ‌فود و چیلیوری… دنیا واقعا دارد تغییر می‌کند!

اقتصاد اشتراک‌گذاری یکی از مهم‌ترین تغییرات این دنیای چدید است. جوان‌ها یادگرفته‌اند که نخرند، قرض کنند. در این قرض کردن‌ها فرصت تجاری بی‌نظیری وجود دارد که اگر به آن توجه کنیم، می‌توانیم یکی از غول‌های اقتصادی آینده باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.