حجم ویدیو: ۲۳.۲۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۳ دانلود ویدیو

در برنامه شصت پلاس «تجارت‌نیوز» ببینید:

فراری سیستماتیک برای بقا / معرفی بازی The Alters

بازی The Alters استودیو ۱۱ بیت با انتشار یک تریلر جذاب به طرفداران بازی‌های ویدئویی معرفی شد. این بازی نسبت به دیگر بازی‌های این استودیو فضایی متفاوت دارد اما همان ذهنیت سابق را تداعی می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

بازی‌های This war of mine و Frostpunk محصولات موفق این استودیو به حساب می‌آیند که در مدتی کوتاه توجه بسیاری به خود جلب کرد. اخیرا با انتشار یک تریلر جذاب، بازی جدید این استودیو با عنوان The Alters به طرفداران این استودیو معرفی شد. 

برنامه شصت پلاس برنامه‌ای‌ست که به معرفی بازی‌های جذاب و پرطرفدار می‌پردازد. شما نیز می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌ها و ارائه دیدگاه خود، از بازی‌های مورد علاقه خود بگویید و آن را به دیگران معرفی کنید. در این قسمت از این برنامه به معرفی بازی The Alters می‌پردازیم. 

فراری سیستماتیک برای بقا

انتشار این بازی هنوز تاریخ مشخصی ندارد. این بازی با محوریت Jan Dolski روایت خواهد شد. در بازی The Alters شما مجبور به شرکت در ماموریتی خطرناک خواهید بود. در جریان این ماموریت خطرناک فضایی، سفینه Jan Dolski دچار سانحه شده و سقوط می‌کند. در حالی که این شخصیت تنها بازمانده سانحه است، مجبور به انجام یک ماجراجویی در سیاره‌ای بیگانه می‌شود. 

Jan Dolski باید با استفاده از روشی مخصوص کلون‌ها یا نسخه‌هایی از خودش بسازد و بدین گونه می‌تواند مهارت‌ها و قابلیت‌های مختلفی را در خود پرورش دهد. با توجه به تریلر بازی، می‌توان توقعی اتمسفری رمزآلود و پیچیده از نظر روان‌شناختی را داشت.

معرفی بازی The Alters

استودیو 11 بیت به طور کلی به دنبال توسعه یک اکوسیستم در بازی‌های خود است و درحال حاضر با هدف توسعه این اکوسیستم دست به تولید بازی های مختلف زده است. آن‌ها امید دارند تا با ساخت یک بازی، در خاطرات یک گیمر نقش ببندد. شما میتوانید جزو اولین بازی‌کنندگان این بازی باشید. در صورت تمایل حتما در بخش نظرات، نظر خود را به اشتراک بگذارید.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.