کد مطلب: ۵۸۶۶۸۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بررسی صورت مالی چند شرکت بورسی / سهامداران حفاری بخوانند

بررسی صورت مالی چند شرکت بورسی / سهامداران حفاری بخوانند

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، شرکت‌های بورسی اقدام به انتشار صورت‌های مالی شهریور ماه خود کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، شرکت‌های بورسی اقدام به انتشار صورت‌های مالی شهریور ماه خود کرده‌اند. کارشناسان بازار سرمایه انتشار این گزارش‌ها را عامل مهمی برای تغییر روند بازار معرفی کردند. همچنین باتوجه به افزایش نرخ دلار در ماه‌های گذشته به نظر می‌رسد میزان تولید و فروش شرکت‌ها بیشتر شده باشد.

_ شرکت تولید نیروی برق دماوند( دماوند ) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور معادل ۱۳۴ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۴۳ درصد افزایش داشته است.

_ شرکت آلومینیوم ایران ( فایرا ) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ معادل ۸۴۵ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۴۸ درصد افزایش داشته است.

_ شرکت سرمایه گذاری استان کردستان ( وسکرد ) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ از محل واگذاری سهام درآمدی حاصل نکرده است. شرکت در انتهای شهریور ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۸۷۵۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۲ درصدی به مبلغ ۹۸,۳۲ میلیارد تومان رسیده است.

_ شرکت حفاری شمال( حفاری ) طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور معادل ۱۹۳ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۹۲ درصد افزایش داشته است.

_ شرکت کشتیرانی والفجر ( ححفجر ) در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۶ به ازای هر سهم ۱۰۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

شرکت مجتمع کشت و صنعت چین‌چین ( غچین ) در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۱۱۵ تومان سود محقق کرده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یک کمی هم لطف کنند گاز بدند پالایَش کارشو کرده خخخخخ