کد مطلب: ۳۶۱۶۸۷

۱۲ شهرستان در مازندران درگیر برف و کولاک هستند

12 شهرستان در مازندران درگیر برف و کولاک هستند

معاون سازمان امداد و نجات آخرین وضعیت استان های درگیر با سیل، برف و کولاک را تشریح کرد و گفت: امدادرسانی در سمنان همچنان ادامه دارد.

شاهین فتحی، با اشاره به آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در استان مازندران اعلام کرد: ١٢ شهرستان (آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه، نکا ونوشهر) درگیر برف و کولاک هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: عملیات امداد در ۶۰ شهر، روستا و محورهای کوهستانی به ۵ هزار و ۸۲۰ نفر از هموطنان ارائه شده است.

معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات درمانی از سوی امدادگران این سازمان گفت: سه نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۵ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در استان گلستان گفت: ١٠شهرستان (آزادشهر، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت) درگیر برف و کولاک هستند.

وی افزود: ۴۱۷ امدادگر در قالب صد تیم به چهار هزار و ۷۸۰ نفر امداد رسانده‌اند.

فتحی با اشاره به جزئیات عملیات امداد در استان گلستان گفت ۶۸ اسکان اضطراری از سوی امدادگران ما ایجاد شده و ۳۵۳ دستگاه خودرو که در برف گیر کرده بودند رها شده‌اند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت برف و کولاک در استان سمنان گفت: پنج شهرستان (میامی، دامغان، سرخه، شاهرود و مهدی شهر) درگیر برف و کولاک هستند که عملیات امداد در ۱۲ محور کوهستانی همچنان ادامه دارد.

فتحی در پایان گفت: ۸۹ نفر امدادگر در قالب ۲۴ تیم به ۱۳۸۶ نفر امداد رساندند و ۲۴۳ دستگاه خودرو که در برف گیر کرده بود، با تلاش امدادگران رها شد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.