کد مطلب: ۵۹۴۶۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اتفاقی عجیب در منازل مردم/ سریال قطعی برق دوباره آغاز شد؟ / گلایه مردم از قطعی بی‌برنامه

اتفاقی عجیب در منازل مردم/ سریال قطعی برق دوباره آغاز شد؟ / گلایه مردم از قطعی بی‌برنامه

قرار بود سریال خاموشی برق پس از تابستان تمام شود. اما حالا برخی از کاربران توییتر فارسی می‌گویند که برق‌شان، قطع می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش تعرفه برق و خاموشی‌های سریالی در تابستان مردم را بسیار کلافه کرده بود.

با این حال امروز، برخی از کاربران توییتر فارسی از آغاز دوباره خاموشی‌ها خبر دادند. یکی از کاربران توییتر گفته بود: « شب ساعت ۲۳، بعد بارندگی و قطع برق، حضوری مراجعه کردم اداره برق. بخش اتفاقات گفت باید صبر کنید چون حجم قطعی بالاست و داریم وصل میکنیم. خدا قوت مسئول!»

یکی دیگر از کاربران نوشته بود:«ای بابا برق کل محله رفته! قراره دوباره برق ما رو قطع کنند؟»

برق دوباره قطع شد؟

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق دستور خاموشی را تکذیب می‌کند. او به تجارت‌نیوز می‌گوید: شبکه برق و تولید برق مشکلی ندارد و ما هم دستوری برای خاموشی نداده‌ایم.

رجبی مشهدی توضیح می‌دهد: مشکل پیش آمده احتمالا به دلیل بارش‌های اخیر است. مساله قطع دوباره برق هم به دلیل مشکلات توزیع برق است و نه تولید آن.

با این حال به گفته اوجی، کشور در زمستان روزانه ۲۰۰ میلیون متر مکعب کسری گاز دارد. کمبود گاز موجب می‌شود تأمین برق در نیروگاه‌ها با مشکل مواجه شود.

به نظر می‌رسید قرار بود با تمام شدن تابستان این خاموشی‌ها هم به پایان برسد. سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل توانیر، هر چند روز، یک‌بار، میزان مصرف برق کشور را با مدت مشابه در سال پیش مقایسه می‌کردند. آن‌ها مدعی بودند که استفاده از وسایل سرمایشی و ماینرهای غیرمجاز، بار شبکه را افزایش داده و خاموشی‌ها هم به همین دلیل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    6 ماهه ساید ما با قطعی برق سوخت در سامانه ثبت کردیک کد پیگیری هم گرفتیم 6 ماهه زده در حال پیگیری اقا از این همه پیگیری خسته نشید یکبار اخه 6 ماه دارید پیگیری میکنید …دروغگوها

  • علی

    برق ما تو یک روز سه بار رفت بخدا یعنی هوا بهتر شده معلوم نیست برق چکار میکنن

  • ناشناس

    دوباره???
    واقعا که..