کد مطلب: ۲۷۵۵۰۲

به‌دلیل مصرف بالا

برق ۵ ساختمان مرکزی بانکی و ۲۵ ساختمان اداری در تهران قطع شد

برق ۵ ساختمان مرکزی بانکی و ۲۵ ساختمان اداری در تهران قطع شد

درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق ۵ ساختمان مرکزی بانک ها و ۲۵ ساختمان اداری قطع شد.

با توجه به شرایط فعلی که تامین برق پایدار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نسبت به قطع برق برخی ادارات و ارگان‌هایی که مدیریت مصرف بهینه را رعایت نکرده‌اند، اقدام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،بر این اساس، برابر گزارش دریافتی از کمیته ویژه کنترل و ممیزی مصارف برق ادارات، از ۱۱ بانک و ساختمان‌های اداری پایتخت ارزیابی ویژه به عمل آمد و در راستای عدم رعایت بخشنامه استانداری و بد مصرفی، روز گذشته برق ۳۰ مرکز در شهر تهران قطع شد.

گفتنی است کمیته ویژه کنترل و ممیزی مصارف برق ادارات در راستای نظارت بر ارزیابی دستور ریاست جمهوری ایران، مبنی بر کاهش مصرف انرژی و نظارت بر حسن اجرای بخشنامه استانداری تهران مبنی بر قطع سیستم‌های سرمایشی از ساعت ۱۳:۳۰ و رعایت مصرف بهینه برق از ابتدای پیک، به صورت سرزده به ادارت مراجعه و نحوه مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف را پایش و ارزیابی و نتایج به مقامات ذی‌ربط انعکاس و در صورت عدم انطباق با دستورالعمل های اجرایی نسبت به قطع برق اقدام خواهد شد.

منبع:وزارت نیرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.