کد مطلب: ۴۳۵۴۲۷

شما فقط یک برنامه خرید بلیط هواپیما نصب می‌کنید، اما کدام یک را؟

شما فقط یک برنامه خرید بلیط هواپیما نصب می‌کنید، اما کدام یک را؟

با یک جستجوی ساده در گوگل به خوبی در می‌یابید که علی‌بابا،‌ قاصدک 24، مستر بلیط، ‌تیک‌بان و فلایتیو چند نمونه از سایت‌های برتر فروش بلیط هواپیما می‌باشند. هرکدام از این سایت‌ها دارای اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما نیز می‌باشند.

در دنیای پیشرفته امروز با رشد تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، سفرکردن تحت‌الشعاع قرار گرفته است و چهره‌ای دیگر از خود نشان می دهد. چهره‌ای که مسافران را برای سفرهای بیشتر ترغیب می‎‌کند. چرا که دیگر سفر به آسانی انجام می‌شود. پیشرفت تکنولوژی به مسافران کمک می‌کند تا خرید بلیط هواپیما بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر از قبل صورت بگیرد.

امروزه علاوه بر سایت‌های گردشگری و فروش بلیط هواپیما، استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خرید بلیط هواپیما، نیز بسیار رایج بوده و موجب آسانی و سهولت روند رزرو بلیط هواپیما شده است. این برنامه بر روی گوشی همراه به راحتی نصب می‌شود و تنها با چند کلیک اسان خرید بلیط هواپیما را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما راهی برای دوری از کرونا

با استفاده از اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما از مجمع‌های عمومی فاصله بگیرید و ابتلا به این ویروس را در خود کم کنید. اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما بهترین راه برای دوری از کرونا ویروس است.

دکتر طاهره سوری، متخصص بیماری‌های عفونی و معاون درمان بیمارستان رازی که یکی از هزاران کادر درمانی حاضر در خط نخست مبارزه با ویروس کرونا است می‌گوید: نباید به شایعات فضای مجازی توجه کرد. هر چند اطلاعات ناکافی باعث رعب و وحشت مردم شده است و مردم حق دارند از حقایق آگاه باشند. از این‌رو می‌توانند اخبار و اطلاعات موثق را از صداوسیما پیگیری نمایند نه رسانه‌های اجتماعی.

وی با بیان اینکه با انجام توصیه‌های بهداشتی اتفاق خاصی نخواهد افتاد، ادامه داد: من توصیه‌های لازم را انجام می‌دهم و به آنها قید می‌کنم که خیلی به این فضاها توجه نکنند، چون بسیاری از پیام‌ها و توصیه‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد. به همین دلیل به همه مردم توصیه می‌کنم برای جلوگیری از گمراهی و ایجاد شایعه، حتما اطلاعات را از سایت‌ها و منابع معتبر دنبال کنند. چرا که حجم بسیار زیادی از اطلاعاتی که از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد نادرست است و از پایه ایراد دارد. متاسفانه هر کسی یک پیج اینستاگرام ساخته و با تعدادی فالوور مشغول اطلاع‌رسانی به هر شیوه‌ای است.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما سایت های معتبر در این زمینه

امروزه در کشور ما سایت‌های گردشگری زیادی مشغول فعالیت و فروش بلیط هواپیما و خدمات گردشگری هستند که برخی از آنها در دسته بهترین‌ها قرار می گیرند. این سایت‌ها از جهت ارائه خدمات، تنوع، سرعت، قیمت مناسب، برآورده کردن نیاز مسافر، پشتیبانی تمام وقت، عرضه مستقیم و بی واسطه انواع بلیط و برگزیده شدن از طرف کاربران در رده برترین‌ها طبقه‌بندی می‌شوند. با یک جستجوی ساده در گوگل به خوبی در می‌یابید که علی‌بابا،‌ قاصدک 24، مستر بلیط، ‌تیک‌بان و فلایتیو چند نمونه از سایت‌های برتر فروش بلیط هواپیما می‌باشند. هرکدام از این سایت‌ها دارای اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما نیز می‌باشند.

اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارهایی هستند که از طریق سایت های اینترنتی فروش بلیط هواپیما مانند سایت علی‌بابا، تیک‌بان یا مستر بلیط ارائه می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها را می‌توان به راحتی دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

هر یک از کاربران یک برنامه را در گوشی خود نصب کرده و از آن در هنگام خرید بلیط هواپیما و یا استعلام قیمت بلیط هواپیما استفاده می‌کند. اما سوال اینجاست که کاربر کدام یک را ترجیح می‌دهد؟‌

در این قسمت برخی از مزایای اپلیکیشن‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما در انتخاب آن تصمیم بگیرید.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما، خریدی آسان

فرقی نمی‌کند به کجا سفر می‌کنید و یا چه هدفی از سفر خود دارید. این یک سفر تفریحی است یا کاری. به هر طریق اگر قصد سفر دارید و فرصت کافی برای مراجعه به دفاتر مسافرتی و یا سایت‌های گردشگری ندارید می‌توانید با نصب اپلیکیشن بلیط هواپیما به راحتی بلیط خود را خریداری کنید.

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما آسان‌ترین راه خرید بلیط هواپیما می باشد. این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی تلفن همراه یا تبلت را دارد و به راحتی در هر زمان و مکانی امکان رزرو بلیط هواپیما را به شما می‌دهد. با این روش به سهولت می‌توانید از تمامی خدمات گردشگری اعم از خرید بلیط هواپیما، رزرو بلیط هواپیما سیستمی، چارتری و حتی استرداد آنلاین بلیط استفاده نمایید.

543ewdf

دسترسی به انواع بلیط‌ها

اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما به راحتی امکان دسترسی به انواع بلیط و پروازهای موجود را در حساب کاربری تان به شما می‌دهد. بنابراین می‌توانید لیست پروازها را به صورت یک‌جا و در قالب فایل PDF داشته باشید.

پیگیری خرید

یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن بلیط هواپیما امکان پیگیری خرید بلیط می‌باشد. کاربر به راحتی می‌تواند روند رزرو بلیط خود را چک کرده و از رزرو بلیط خود اطمینان حاصل کند.

استفاده از کد تخفیف

با استفاده از اپلیکیشن و خرید بلیط هواپیما از این طریق یک کد تخفیف به کاربر تعلق می‌گیرد که می‌تواند با ارائه آن در خریدهای بعدی از تخفیف ویژه برخوردار شود. تغییر رمز عبور و شارژ حساب از دیگر مزایای استفاده از برنامه خرید بلیط هواپیماست.

بهره‌مندی از سیستم اطلاع‌رسانی

یکی دیگر از مزایای نصب اپلیکیشن بلیط هواپیما، بهره‌مند شدن از سیستم اطلاع رسانی می‌باشد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند تمام مشخصاتی که از بلیط خود می‌خواهد را وارد کرده سپس آن را ثبت کند. هرگاه بلیطی با مشخصات درخواست شده یافت شود از طریق نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع داده می‌شود.

دسترسی آسان به تمامی پروازها

با مراجعه به برنامه بلیط هواپیما می‌توان به راحتی به لیست کاملی از پروازهای موجود به مقصد خود دست یافت. به همین سادگی امکان انتخاب پرواز مورد نظر وجود دارد.

قابلیت نصب بر روی تمامی دستگاه‌های هوشمند

اپلیکیشن بلیط هواپیما به راحتی قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های دارای سیستم عامل‌های اندروید (Android) و آی. ا. اس (Ios) را دارا می‌باشد.

قابلیت دعوت از دوستان

شما در اپلیکیشن می‌توانید دوستان خود را نیز عضو یا ثبت نام کنید. در برخی از اپلیکیشن‌ها شما موفق به دریافت کد تخفیف خواهید شد.

امکان رزرو هتل

علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما در اپلیکیشن‌های موجود بلیط هواپیما، قابلیت رزرو هتل در سراسر دنیا نیز وجود دارد. با نصب این برنامه به آسانی از رفتن به دفاتر مسافرتی بی‌نیاز می‌شوید.

نحوه نصب اپلیکیشن

تنها کافی‌ست اپلیکیشن تیک‌بان را از بازار یا گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید. پس از باز کردن اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما تیک‌بان، در قسمت بلیط هواپیما اطلاعات مربوط به مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران را کامل کرده سپس از میان ایرلاین‌های مختلف، ارزانترین و بهترین بلیط را انتخاب و رزرو نمایید.

سایت‌هایی که اپلیکیشن بلیط هواپیما را ارائه می‌دهند

علی‌بابا، مستر بلیط، فلایتیو، قاصدک 24 و تیک‌بان از جمله اپلیکیشن‌های خرید بلیط هواپیما هستند که به راحتی قابل نصب برروی گوشی‌های هوشمند هستند. ممکن است برخی از آنها دارای ویژگی‌های متفاوت‌تری نسبت به بقیه باشند اما اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما تیک بان دارای خدمات و امتیازات ویژه‌ای می‌باشد و به مسافران خدمات بهتری را ارائه می‌دهد. پشتیبانی 24 ساعته، پیگیری و ارائه بلیت‌هایی با قیمت مناسب و اقتصادی تنها بخشی از خدمات اپلیکیشن تیک‌بان است.

این سایت که در سال 1393 راه‌اندازی شده است و در طی این مدت توانسته است در زمینه فروش بلیط هواپیما بسیار موفق عمل کند و نیاز مسافران را به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهد. از همین رو به یکی از بهترین سایت‌های فروش بلیط هواپیما تبدیل شده است. شما می‌توانید به صورت خیلی ساده به سایت تیک بان به آدرس https://tikban.com مراجعه کنید و بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس خود را به راحتی خریداری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.