کد مطلب: ۵۶۵۴۷۲

چالش تعطیلات کرونایی برای برندگان قرعه‌کشی سایپا

چالش تعطیلات کرونایی برای برندگان قرعه‌کشی سایپا

برندگان قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش سایپا، تا ۷۲ ساعت برای واریز وجه پیش‌پرداخت فرصت داشتند. حال بسیاری از آنها این پرسش را دارند که آیا تعطیلات کرونایی در زمان اعلام شده تاثیرگذار است یا خیر؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سه‌شنبه این هفته مراسم قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش محصولات سایپا در سال ۱۴۰۰ برگزار و نتایج این قرعه‌کشی روز چهارشنبه و در ایام تعطیلات کرونایی اعلام شد. برندگان فرصت داشتند تا ۷۲ ساعت وجه پیش‌پرداخت را پرداخت کنند.

حال بسیاری از آنها این پرسش را دارند که آیا تعطیلات کرونایی در زمان اعلام شده تاثیرگذار است یا خیر؟ به عبارت دیگر آیا مدت زمان اعلام شده، شامل روزهای کاری است؟

مجید باقری، قائم‌مقام فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به این پرسش گفت: مردم هیچ نگران نباشند؛ چرا که سه روز کاری برای واریز وجه فرصت دارند.

به گفته او، برندگان تا آخر هفته بعد فرصت واریز خواهند داشت ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

متقاضی کمتر از تولید!

مراسم قرعه‌کشی چهارمین طرح پیش‌فروش ۱۴۰۰ سایپا، در حالی روز سه‌شنبه ۲۹ تیر برگزار شد که از هفت محصول مورد نظر، تنها برای دو محصول به دلیل اینکه تعداد متقاضی نسبت به خودرو‌های تولید شده بیشتر بود، قرعه‌کشی انجام شد. پنج محصول دیگر به دلیل تقاضای کمتر، بدون قرعه‌کشی واگذار می‌شوند.

مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل خدمات فروش و پس از فروش گروه سایپا در این مورد گفت: امروز مراسم پیش‌فروش محصولات سایپا بود که از هفت محصول، دو محصول بدلیل اینکه تعداد متقاضی نسبت به خودرو‌های تولید شده بیشتر بود قرعه‌کشی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت سایپا در ماه‌های گذشته با افزایش تولید توانسته دامنه تاخیر در تحویل محصولات را کاهش دهد و روند تحویل بسیاری از محصولات به‌روز شده است ( خبرگزاری صداوسیما ).

توزیع رانت؟

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های خودروساز در حالی اقدام به برگزاری طرح‌‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش می‌کنند که برخی این اقدام را نوعی توزیع رانت در جامعه می‌دانند. به ویژه با توجه به افزایش زیان انباشته شرکت‌های خودروساز به ۸۰ هزار میلیارد تومان، چنین اقدامی عجیب به نظر می‌رسد.

ایران خودرو نیز پیش‌فروش پنج محصول خود را از ۲۰ تیر آغاز کرده بود که تا ۲۲ تیر ادامه داشت. در طرح این شرکت، خودروها رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای پیش‌فروش شدند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    کجاتحویل دادید۴ماه تکمیل وجه کردم کوپس خبرتون

  • ناشناس

    با سلام خیلی بیخود کردین تحویل خودرو بروز شده بنده یک سال ونیم است که خودرو کوییک آر ثبت نام کردم هنوز شما نتونستین یه خودرو تحویل مشتری بدین مردم حق دارن تو شرکت مزخرف سایپا ثبت نام نکنن چون به تعهدات خودتون پایپند نیستین و همتون کلاه بردار تشریف دارین

  • ناشناس

    خب وقتی قرار ماشینو ۱۴۰۱ تحویل بدن. چه کاریه ملت از الان پولو بدن دست خودروساز! معلومه هیچکی ثبت نام نمیکنه. اسمشم گذاشتن قرعه کشی. دیگه زیادی مردمو یه چیز دیگه فرض کردن!

    • ناشناس

      من برنده شدم سایناS کسی هست امتیازم بخره

    • ناشناس

      سلام
      برادر
      این ساینا اس که میفرمایید تو این مرحله به هر کی شرکت کرده تحویل میشه. چون تعداد متقاضی کم و عرضه زیاد بوده .
      فقط دو خودروی ساینا و شاهین قرعه کشی انجام شده .

    • اکو

      برای من دوماه فرستادن تیبا۲

    • سعید

      سلام کی ثبت نام کرده بودین؟؟

  • ناشناس

    سلام یعنی تایه هفته وقت دارنداز۲مردادتا۸مرداد؟

  • ناشناس

    سلام من تا ۵/۴ مهلت دارم که تمام پول رو واریز کنم تا ۲ ماه دیگه ماشینم میاد اما به علت تعطیلات پولی رو که داخل بانک دارم رو نمیتونم برداشت کنم چون داخل لوتوز هست لطفا مهلت پرداخت رو تمدید کنید چون من ۱ سال پولم منتظر بودم و پولم هم خوابده لطفا تمدید کنید

  • روحانی

    سلام طور و خدا ماشینا زودتربرسونید دست مردم نکنید این کار یکسال نشه دوسال لطفا