خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۱۱۳۴

وزیر اقتصاد:

بسته ۷+۳ آرامش را به بازار سرمایه برمی‌گرداند

بسته ۷+۳ آرامش را به بازار سرمایه برمی‌گرداند

وزیر اقتصاد با بیان اینکه، سیاست‌ها و تحولات بازار سرمایه از طریق رئیس سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد، نسبت به بازگشت ثبات آرامش در بازار سهام با پیاده‌سازی مفاد بسته هفت به علاوه سه ابراز امیدواری کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرهاد دژپسند، با اشاره به جزئیات بسته هفت به علاوه سه که اخیرا از طریق وزارت اقتصاد در ستاد اقتصادی دولت و شورای هماهنگی سران قوا مطرح شد،‌ نسبت به بازگشت ثبات در بازار سهام ابراز امیدواری کرد.

به گفته دژپسند، اجرایی شدن هرچه سریع تر مفاد و جزئیات بسته هفت به علاوه سه میتواند منجر به بازگشت آرامش و ثبات در بازار سرمایه شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه در ماهای پایانی دولت، بازار سرمایه پیش از گذشته نیازمند حمایت است،‌گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که بازار درگیر مناقشات سیاسی و مباحث غیر فنی شود.

دژپسند گفت: از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در خصوص بازار سرمایه سکوت کرده‌ام تا بازار دچار تنش‌های سیاسی نشود. هرچند وزارت اقتصاد پیگیرهای جدی را در کنار سازمان بورس برای بازگشت ثبات به بازار سهام انجام داده که نمونه بارز آن طراحی بسته ۷+۳ است.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دژپسند، اجرایی شدن هرچه سریع تر مفاد و جزئیات بسته هفت به علاوه سه میتواند منجر به بازگشت آرامش و ثبات در بازار سرمایه شود.ای بابا یعنی هنوز اجرا نشده، نکنه هنوز توی هزار چم تصویبه، حالا حالا تا تصویب مونده، چه برسد به اجرا، کاش باز سکوت می کردی. مطمعنا بسته گیر کرده جایی، که توپ را انداختی تو اوت

  • ناشناس

    شمااقایون دزدسرگردنه اینقدر ازاین بورس همراه با دولت چپاولگرچپاول کردندکه پولی نمونده که بورس رشدکنه بازهم وعده های سرخرمن خدانابودتان کنه زندگیمون رانابودکردید

  • سعیددد

    پولهای مردموخوردیدالان مردم مجبورن وچیزی در بساط ندارندبعدازیک سال منفی خوردن بازار باضررهنگفت بفروشن….شماصفهای مفدومجانی راجمع میکنی خسته نباشی زحمت نکشی یه وقت دژپسندودارودستش

  • بینام

    فقط شعاره. عمل نمی کنید .

  • مهرداد

    خوب شد سکوت کردی . قابلیتی بیشتر از این داشتی تعجب داشت . وزیری که خودش میدونه حرف بزنه همه چی رو خراب میکنه نوبره

  • ناشناس

    واقعا جای تاسف داره که مردم رو ساده فرض میکنید آقای وزیر حرف زدنت رو هم دیدیم که با افتخار اعلام کردید که بخش عمده ای از کسری بودجه رو از این بازار کسب کردید مطمعن باشید که این لکه ننگ هیچ وقت فراموش نخواهد شد ودر تاریخ ثبت گردیده است.

  • آواره روزگار

    این دخالت ها دست کاری قیمت ها بورس را ازحالت خود خارج کرده هرروز یه قانون میزارن و سهام داران کامل گیج کردند

  • Hasan

    نقشه روحانی..همتی…دژپسند…قالیباف اصل …در اردیبهشت 99 همتی سود بانکی را زیر 10%..آورد..تا مردم هراسان از تورم برای حفظ ارزش پول خود با دعوت دولت به بورس پناه بیاورند..بعد فروش سهام دولتی به قیمت بالاتر از ارزش ذاتی به مردم مظلوم…از مرداد 99بورس شروع به ریزش کرد…8ماه ریزش!!!!!زیان70%مردم بدبخت…جالب اینکه الان سود بانکی نزدیک20%…شده…!!!!!!!!؟..واین است قصه بورس 99…ودرود بر شاپورمحمدی ریس قبلی بورس که زیر بار این نقشه نرفت…واستعفا داد…،???

  • سعید

    به حق اسم اعظم الله کرونا بگیرد از دستون راحت بشیم
    این بامبول چیه جیب مبارک پر نمیشه باید هم پرنشه به عمیقی مثل گهر پرنمیشه

  • ناشناس

    از رییس جمهور محبوب کشور مان بسیار بسیار تشکر میکنم از پول مان امانت داری کرد و نگذشت پول که در بورس گذشته بودیم یک ریال کم شود و تازه جای تشکر داریم همه ما را به اوج رسانده است
    مانده ایم چه جوری از زحمات وی قدردانی کنیم